فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

فیلم‌بازی با برترین ها (1)


صنعت سینما بسیار گسترده، رنگارنگ و جذاب و پرطرفدار است. هر ساله تعداد زیادی فیلم و سریال در کشورهای مختلف دنیا تولید می شود و مخاطبان بسیاری در این سیل عظیم فیلم ها سردرگم می شوند.

برترین ها: صنعت سینما بسیار گسترده، رنگارنگ و جذاب و پرطرفدار است. هر ساله تعداد زیادی فیلم و سریال در کشورهای مختلف دنیا تولید می شود و مخاطبان بسیاری در این سیل عظیم فیلم ها سردرگم می شوند. «کدام فیلم را ببینم؟»، «آیا این فیلم به دیدنش می ارزد؟»، «داستان این فیلم چیست؟»، «بهترین فیلم های دنیا سال کدامند؟» و... از جمله سوال هایی هستند که ذهن عاشقان سینما را به خود مشغول می کنند. ما در سری مطالب «فیلم‌بازی با صبح بخیر» که به صورت هفتگی منتشر خواهد شد قصد داریم فیلم ها و سریال های عامه پسند را به شما معرفی کنیم تا بتوانید خستگی یک هفته کاری خود را با یک انتخاب سینمایی خوب از تن به در کنید، با ما همراه باشید.

*********

مکس دیوانه: جاده خشم - Mad Max: Fury Road

ژانر: اکشن ، ماجراجویی،  علمی تخیلی

تاریخ انتشار: 2015/05/14

محصول کشور: استرالیا | آمریکا

ستارگان: Charlize Theron , Tom Hardy, Rosie Huntington-Whiteley

کارگردان: George Miller

IMDb:  امتیاز 8.2 از 10 - میانگین رای 430,852 نفر

(جزء ۲۵۰ فیلم برتر IMDb با رتبه ١۶١)

نمره منتقدین: 89/100

تماشای این فیلم به افراد زیر ۱۷ سال توصیه نمی شود.

در آینده ای دور، در حالی که تنها بیابانی خشک از زمین باقی مانده است، باقیمانده ی نسل انسان ها برای بدست آوردن واجبات زندگی حاضرند یکدیگر را بکشند. مکس، مردی کم حرف که زن و بچه اش را از دست داده است، به تنهایی سفر می کند و در جستجوی صلح می باشد. هیجان و آدرنالین را برای به دست آوردن آب و سوخت در هر لحظه این کشمکش و تقلا را همراه با شخصیت های داستان احساس خواهید کرد؛ به گونه ای که ناخودآگاه، خود را میخکوب بر مقابل صفحه تلویزیون خواهید یافت.

فیلم‌بازی با صبح بخیر



باب اسفنجی: اسفج بیرون از آب - The SpongeBob Movie: Sponge Out of Water

ژانر: انیمیشن | ماجراجویی | کمدی

تاریخ انتشار: 2015/01/28

محصول کشور: آمریکا

ستارگان: Antonio Banderas , Clancy Brown , Frankie Muniz

کارگردان: Paul Tibbitt

IMDb:  امتیاز 6.1 از 10 - میانگین رای 30,862 نفر

نمره منتقدین: 62/100

این فیلم برای تمامی سنین مناسب می باشد.


اگر به دنبال یک آخر هفته ای سینمایی برای گذراندن وقت با بچه هایتان هستید، انیمیشن باب اسفجی گزینه مناسبی می تواند برای شما باشد. باب اسفنجی در جستجوی دستور پخت به سرقت رفته ای وارد ماجرایی می‌شود که او را به دنیای انسان‌ها می‌آورد، جایی که با یک دزد دریایی درگیر می‌شود و... کودکانتان و حتی شما از دیدن این انیمیشن لذت خواهید برد، مطمئن باشید!

فیلم‌بازی با صبح بخیر



The 33

ژانر: زندگی نامه | درام | تاریخی

تاریخ انتشار: 2015/08/02

محصول کشور: آمریکا | chile

ستارگان: Antonio Banderas , Juliette Binoche, Rodrigo Santoro

کارگردان: Patricia Riggen

IMDb:  امتیاز 6.1 از 10 - میانگین رای 9,787 نفر

نمره منتقدین: 55/100

تماشای این فیلم به افراد زیر ۱۳ سال توصیه نمی شود.

این فیلم براساس رویداد واقعی ساخته شده و داستان 33 معدنچی را روایت می کند که بر اثر ریزش معدن، به مدت 69 روز زیرزمین حبس شده بودند. تلاش برای زنده ماندن، امیدوار بودن در بدترین شرایط و ... تنها بخشی از این ماجرای 69 روزه معدنچی های محبوس است. اگر به دنبال مشاهده این حادثه تاریخی به صورت مصور هستید، اگر می خواهید دوباره چراغ امید را در دل خود روشن کنید، دیدن این فیلم را به شما توصیه می کنیم.

فیلم‌بازی با صبح بخیر



بخت پریشان - The Fault in Our Stars

ژانر: درام | عاشقانه

تاریخ انتشار: 2014/05/16

محصول کشور: آمریکا

ستارگان: Shailene Woodley, Ansel Elgort, Nat Wolff

کارگردان: Josh Boone

IMDb:  امتیاز 7.9 از 10 - میانگین رای 228,307 نفر

نمره منتقدین: 69/100

تماشای این فیلم به افراد زیر ۱۷ سال توصیه نمی شود.

با توجه به معجزه ای که در مورد منقبض شدن تومور سرطانی هزل رخ داده و چند سال وقت برایش فراهم آورده، او تا کنون در انتهای خط زندگیش بوده و منتظر آخرین ورق داستان زندگیش است. اما یک برنامه ی پیچیده ای در گروه بچه های سرطانی سبب ورود پسری به اسم آگستیوس واترز می شود که باعث می شود زندگی هزل دوباره از نو نوشته شود. هیزل و آگوستوس دو نوجوان هستند که لحظاتی تلخ و شیرین را با هم می‌گذرانند و عاشقانه‌ای که در مرکز حمایت از افراد مبتلا به سرطان شکل می‌گیرد، آنها را به ادامه راه تشویق می‌کند. تنها همدم هیزل بجز آگوستوس مخزن اکسیژنی‌ست که همواره با خود حمل می‌کند و همدم آگوستوس جز هیزل پای مصنوعی اوست.

فیلم‌بازی با صبح بخیر



دنبالت می‌آید - It Follows

ژانر:: ترسناک | معمایی

تاریخ انتشار: 2014/05/17

محصول کشور: آمریکا

ستارگان: Keir Gilchrist, Maika Monroe, Olivia Luccardi

کارگردان: David Robert Mitchell

IMDb:  امتیاز 6.9 از 10- میانگین رای 91,446 نفر

نمره منتقدین: 83/100

تماشای این فیلم به افراد زیر ۱۷ سال توصیه نمی شود.

جی (میکا مونرو) دختر نوجوانی است که مثل بسیاری دیگر از هم سن و سالانش، درگیر کنجکاوی های دوران بلوغ می باشد و این کنجکاوی را با پسری به نام هیو (جک ویری) به اشتراک می گذارد. اما پس از این اتفاق، جی همواره حضور یک نیروی ناشناس را در اطراف خود حس می کند که قصد آسیب رساندن به وی را دارد. این فیلمی است که پس از تماشای آن وقتی به خیابان می روید ممکن است شک کنید کسی که به سمت شما می آید یا دنبالتان می آید یک رهگذر معمولی است، یا...!

فیلم‌بازی با صبح بخیر


ویدیو مرتبط :
فیلم کوتاه آینه....یکی از برترین فیلم ها از دید نمای نقطه نظ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: برترین فریبکاری فوتبالیست‌ها در بازی!


دیدارهای فوتبال گاهی اوقات به قدری حساس می‌شود که بازیکنان دست به دامن فریب دادن داور برای پیش بردن اهداف تیم‌شان می‌شوند.

تسنیم: دیدارهای فوتبال گاهی اوقات به قدری حساس می‌شود که بازیکنان دست به دامن فریب دادن داور برای پیش بردن اهداف تیم‌شان می‌شوند.

در  مسابقات فوتبال شرایط بازی گاهی طوری پیش می‌رود که بازیکنان به هر نحوی قصد فریب دادن داور را دارند که گاهی موفق به این کار می‌شوند و گاهی هم تیرشان به سنگ می‌خورد.

در فیلم زیر  می‌توانید گوشه‌ای از فریبکاری فوتبالیست‌ها را ببینید.