فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

فیلمبرداری «هابیت» به پایان رسید



فیلمبرداری «هابیت» به پایان رسید

پیتر جکسون؛ کارگردان فیلم های سینمایی «هابیت»، روز گذشته از به پایان رسیدن فیلمبرداری هر ۲ قسمت این اثر فانتزی خبر داد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش سینما پرس، پیتر جکسون؛ کارگردان سه گانه «ارباب حلقه ها» (The Lord of the Rings) که ساخت فیلم های سینمایی «هابیت» (The Habbit) را برعهده دارد، روز گذشته اعلام کرد که پس از ۲۶۶ روز فعالیت در نیوزلند، فیلمبرداری هر ۲ قسمت این آثار فانتزی به پایان رسیده است.

پیتر جکسون در اینباره گفت: سرانجام پس از ۲۶۶ روز، فیلمبرداری این ۲ فیلم سینمایی را به پایان رساندیم، از گروه بازیگران، تمامی دست اندرکاران شگفت انگیز این پروژه و همه طرفدارانمان تشکر می کنم. ایستگاه بعدی ما اتاق تدوین است.

فیلم سینمایی «هابیت» به کارگردانی پیتر جکسون، طی ۲ قسمت و با عناوین «هابیت: سفر غیرمنتظره» (The Hobbit An Unexpected Journey) و «هابیت: آنجا و بازگشت دوباره» (The Hobbit: There and Back Again) به صورت همزمان (Back to Back) و با استفاده از دوربین های ۴۸ فریم در ثانیه فیلمبرداری شده اند.

 

مسئولان سازنده فیلم های فانتزی «هابیت» پیش از این اعلام کرده بودند که هر ۲ قسمت این فیلم های سینمایی توسط دوربین های فوق حرفه ای «اپیک دیجیتال» و به صورت سه بعدی فیلمبرداری می شوند.دوربین های حرفه ای «اپیک دیجیتال» برجسته ترین محصول شرکت دوربین سازی «رد» (RED) هستند که قابلیت ضبط تصویر با کیفیت ۴۰۹۶ در ۱۳۰۴ پیکسل را دارند.همچنین شرکت فیلمسازی «برادران وارنر» (Warner Bros) دو قسمت از این مجموعه فیلم های دنباله دار فانتزی را به ترتیب در روزهای ۱۴ دسامبر ۲۰۱۲ (۲۴ آذر) پاییز سال جاری و ۱۳ دسامبر ۲۰۱۳ میلادی روی پرده سینماها سراسر جهان می برد.

این مک کلن در نقش های «گاندالف» و «گری»/ کیت بلانشت در نقش «گالادریل»»/ اورلندو بلوم در نقش «لگولاس»/ کریستوف لی در نقش «سارومان»/ هوگو ویوینگ در نقش «الروند»/ الیجا وود در نقش «فرودو» و اندی سرکیس در نقش «گولام» از جمله بازیگرانی هستند که نقش های خود در سه گانه «ارباب حلقه ها» را در مجموعه فیلم های دنباله دار «هابیت» تکرار می کنند.

 

همچنین ریچارد آرمیتاژ، جد بروفی، آدام برون، جان کالن، استفان فری، رایان گیج، مارک هادلو، پیتر هامبلتون، استفان هانتر، ویلیام کرسر، سیلوستر مک کوی، برت مک کنیز، گراهام مک تاویش، مایک میزراهی، جیمز نسبیت، دین اوگورمن، لی پیس، مایکل پرسبران، کانون استیونس، کن اسکات، جفری توماس و آیدان ترنر نیز دیگر بازیگرانی هستند که در ۲ قسمت «هابیت» جلوی دوربین می روند.

 

«هابیت» که بر اساس رمانی از جی جی آر تولکین ساخته می شود داستان بیبلو بگینز (مارتین فریمن) که یک «هابیت» است را به تصویر می کشد. طی این دو قسمت بیبلو بگینز به کوهستانی دور افتاده سفر می کند که در آنجا با همکاری گروهی از «دوارو»ها سعی می کنند تا گنج با ارزش خودشان که توسط اژدهایی به نام «اسماگ» دزدیده شده است را پس بگیرند.

 

پیتر جکسون، فران والش و کارولین کانینگهام با همکاری فیلیپا بوینز تهیه کنندگان فیلم های سینمایی «هابیت» هستند.فیلم های سینمایی «کینگ کنگ» (King Kong) و «استخوان های دوست داشتنی» (The Lovely Bones) دیگر آثار مطرح و پبرجسته ای هستند که پیتر جکسون پیش از این کارگردانی آن ها را برعهده داشته است./سینماپرس


ویدیو مرتبط :
عشق به پایان رسید، خون تو پایان نداشت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلمبرداری «هابیت 3» رسما به پایان رسید+ عكس



فیلمبرداری «هابیت 3» رسما به پایان رسید+ عكس

«هابیت» فیلمی با بازی «مارتین فریمن» در نقش پروتاگونست «بیلبو باگینز» است كه بر اساس كتاب جی آر آر تالكین ساخته شده و به گونه درآمدی بر فیلم «ارباب حلقه ها» است.

فیلمبرداری هابیت 3 رسما به پایان رسید

«پیتر جكسون» كارگردان سه گانه «هابیت» طی پستی در شبكه اجتماعی خود از پایان فیلمبرداری قسمت سوم «هابیت»‌خبر داد.

«جكسون» در حالی كه عكسی خواب آلود از خودش و گربه اش در صحنه فیلم هابیت منتشر كرده بود ، اعلام كرد فیلمبرداری قسمت سوم هابیت به طور رسمی به پایان رسید.

«هابیت : ویرانی اسماگ» قسمت دوم این فیلم است كه دسامبر امسال اكران خواهد شد و «هابیت :‌آنجا و بازگشت دوباره» قسمت سوم هابیت است كه به احتمال زیاد سال 2014 اكران خواهد شد.

«هابیت» فیلمی با بازی «مارتین فریمن» در نقش پروتاگونست «بیلبو باگینز» است كه بر اساس كتاب جی آر آر تالكین ساخته شده و به گونه درآمدی بر فیلم «ارباب حلقه ها» است.

فیلمبرداری هابیت 3 رسما به پایان رسید

منبع:cinemakhabar.ir