فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

فیلمبرداری سکانس‌های باقی مانده «یتیم‌خانه ایران» پایان یافت+تصویر جدید



اخبار,اخبارفرهنگی,  فیلم سینمایی  یتیم خانه ایران

 فیلمبرداری فیلم سینمایی «یتیم خانه ایران» اثر جدید ابوالقاسم طالبی در شمال کشور پایان یافت و گروه سازنده در تلاش هستند تا فیلم را آماده نمایش کنند.

 فیلم سینمایی «یتیم خانه ایران» اثر ابوالقاسم طالبی درحالی این روزها درحال اتمام مراحل فنی خود است که گروه سازنده فیلمبرداری چهار سکانس باقی مانده  در شمال کشور را به اتمام رساندند و این سکانس های باقی مانده به تدوین رسید.
 

اخبار,اخبارفرهنگی,  فیلم سینمایی  یتیم خانه ایران


بنابراین گزارش، گروه سازنده  «یتیم خانه ایران» پس از هفت ماه تولید هفته گذشته برای فیلمبرداری چهار سکانس باقیمانده این اثر سینمایی به شمال کشور رفته و روز گذشته به تهران بازگشتند تا باقیمانده مراحل فنی را به پایان برسانند. گروه سازنده نمایشی در جشنواره فیلم فجر خواهند داشت و تمام تلاششان این است که به وعده خود عمل کنند.

در این اثر سینمایی بازیگرانی همچون: علیرام نورایی، جعفر دهقان، فرخ نعمتی‏، قطب الدین صادقی، آهو خردمند، علی شادمان، ایمان صفا، بهار محمد پور، بهارک صالح نیا، حمید تاج دولتی، والا شهیری، مصطفی بهشتی، ، مهری آل آقا ، محسن حسینی، اصغر حیدری،  ملیکا شعبان، مجید معافی ایفای نقش می‌کنند.

برایان تورفه از انگلیس، کامرون چاپمن از انگلیس، برت جان کورن از هلند، پاول دیونی از انگلیس، جان اتول از ایرلند، توبی هیوز از انگلیس و کلوم کوتس از انگلیس از جمله بازیگرانی هستند که در این اثر سینمایی حضور دارند.

تعدادی از عوامل تولید فیلم سینمایی «یتیم‌خانه ایران» عبارتند: از نویسنده و کارگردان: ابوالقاسم طالبی، تهیه‌کننده: محمدرضا تخت‌کشیان، مدیرپروژه: دکتر مقدم فر، مشاور کارگردان و برنامه‌ریز: حسن لفافیان، اکبر منصور فلاح، دستیاران کارگردان: مسعود جیرانی، سحر جراح منشی صحنه: حسن بهاردی، مدیر فیلمبرداری: اصغر رفیعی‌جم، مدیر صدابرداری: بهمن حیدری، تدوین: حسین زندباف،طراح صحنه و لباس: عباس بلوندی، طراح گریم: داریوش صالحیان، عکاس: محمد فوقانی، ‌مدیر تولید: داود معدنی، منشی صحنه: محسن بهاری، جلوه‌‌های ویژه میدانی: محسن روزبهانی، جلوه‌‌های ویژه بصری: حسن پیله‌ور.

«یتیم‌خانه ایران» داستان قحطی و خشکسالی عظیم ایران که در سال‌های 1296 تا 1299 و در کوران جنگ جهانی اول در زمان اشغال ایران به دست قوای بیگانه روس و انگلیس رخ داد را روایت می کند.

 اخبار  فرهنگی  -  فارس


ویدیو مرتبط :
تنها نماینده باقی مانده ایران حذف شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اوباما تا پایان دوره ریاست جمهوری اش به تهران سفر نمی کند / روابط ایران و آمریکا در روزهای باقی مانده دولت فعلی برقرار نمی شود



 اخبارسیاست خارجی ,خبرهای  سیاست خارجی,روابط آمریكا و ایران

یک مقام آمریكایی كه مسئول امور منطقه می باشد، به بیان واقعیت هایی در مورد روابط آمریكا و ایران پرداخت.

  عبدالكریم ابو النصر در روزنامه النهار نوشت: یک مقام آمریكایی كه مسئول امور منطقه می باشد، به بیان واقعیت هایی در مورد روابط آمریكا و ایران پرداخت.

به گزارش انتخاب ، در ادامه این گزارش به نقل از مقام آمریکایی آمده است:

اول: باراك اوباما رئیس جمهور آمریكا، قبل از پایان دوره خود در ژانویه، از ایران دیدار نخواهد كرد. و نمی خواهد آنچه را كه با كوبا اتفاق افتاد یعنی صلح پس از بیش از پنجاه سال بیگانگی و جدایی را تكرار كند.

دوم: روابط دیپلماتیك قطع شده بین آمریكا و ایران از سال 1979، بطور كامل و یا بخشی از آن در دوران اوباما باز نخواهد گشت، و دو كشور در هیچ سطحی، سفیر و نمایندگان دیپلماتیك رد و بدل نخواهند كرد، همانطور كه با كوبا اتفاق افتاد.

سوم: با وجود امضای توافق هسته ای، روابط آمریكا و ایران در دوران اوباما، بطور كامل عادی نخواهد شد و بین دو كشور روابط حسنه صورت نخواهد گرفت.

چهارم: بطور كلی هدف اساسی توافق هسته ای به امضا رسیده توسط ایران و آمریكا و دیگر كشورها، عادی سازی روابط آمریكا و ایران و بهبود آن نبوده است.

پنجم: كشورهای حوزه خلیج فارس مسئولیتی در قبال عدم وجود روابط عادی و بهبود یافته بین آمریكا و ایران ندارند، بلكه اختلافات بزرگ و جدی بین دو كشور عامل این اوضاع می باشد. روابط بین آمریكا و ایران زمانی عادی خواهد شد كه تهران سیاست های خود در منطقه را بطور كامل تغییر دهد و از صدور انقلاب و حضور در تعدادی از میادین اصلی مانند سوریه، یمن و منطقه خلیج فارس، دست بردارد.

ششم: دولت آمریكا، دست از تحریم هایی که تاكنون بخاطر حمایت از تروریسم(!) و "حزب الله" و اعمال کرده، برنخواهد داشت. این ها تحریم هایی هستند كه مانع هر گونه روابط حسنه بین دو كشور می گردد.