فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

فصل جدید ستایش در حال تولید



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,ستایش

ساخت فصل سوم سریال ستایش در دستور کار قرار گرفته و با آماده شدن فیلم‌نامه در حال حاضر در مرحله انجام مراحل اداری برای ساخت این سریال هستیم .

 سعید سلطانی کارگردان بنام تلویزیون در حاشیه مراسم اختتامیه چهل و پنجمین جشنواره فیلم رشد که در سالن آمفی‌تئاتر دانشگاه علامه طباطبایی خرم‌آباد برگزار شد در رابطه با ساخت فصل بعدی سریال ستایش اظهار داشت :

ساخت فصل سوم سریال ستایش در دستور کار قرار گرفته و با آماده شدن فیلم‌نامه در حال حاضر در مرحله انجام مراحل اداری برای ساخت این سریال هستیم .

وی با بیان اینکه مرحله انتخاب بازیگران برای فصل جدید ستایش هنوز انجام نشده است افزود :
حضور یا عدم حضور بازیگران فصل‌های قبلی در فصل جدید این سریال هنوز قطعی نشده است

کارگردان سریال ستایش عنوان کرد :
 با توجه به نوع قصه سریال ستایش و ادامه دار بودن فصل‌های گذشته از ابتدا هم بنا بر این بود که ساخت فصل سوم این سریال را پس از مدتی شروع کنیم .

ایشان در پایان افزود: ” در حال حاضر درگیر ساخت سریال سحرخیزان هستیم که پس از آماده شدن در یکی از شبکه‌های سیما به نمایش گذاشته می‌شود . "

 

اخبار فرهنگی و هنری - دوفصل


ویدیو مرتبط :
سریال ستایش - فصل یک - پارت 1

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خبرهایی از سریال های در حال تولید



 

 

سریال,فیلم و سریال

 

40 درصد از تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «دختری به نام آهو» به کارگردانی قدرت‌الله صلح‌میرزایی به پایان رسیده است.

تاکنون 40 درصد از تصویربرداری مجموعه تلویزیونی « دختری به نام آهو» انجام شده است. ضبط در لوکیشن‌های اختیاریه، آموزشگاه رانندگی در دیبایی و هفت تیر تمام شده و گروه به زودی راهی لوکیشن کارواش در اقدسیه می‌شوند.

این مجموعه به تهیه‌کنندگی علیرضا داوری و محمد حسین قره تپه‌ای تهیه می‌شود و روایت زندگی خانواده آقا مرتضی است که پنج پسر دارد که چهار پسر او ازدواج کرده‌اند و پسر کوچک او وحید که تازه از سربازی آمده قرار است وارد اجتماع شود، اما آقا مرتضی...

بهزاد فراهانی، سیروس گرجستانی، مریم امیر جلالی، شهره لرستانی، فلورنظری، میر طاهر مظلومی، شهرام عبدلی، مهدی امینی‌خواه، مجید یاسر، مریم سلطانی، یلدا قشقایی، آزیتا ترکاشوند، حامد صلح‌میرزایی و پندار اکبری بازیگران این سریال هستند.

گرچه شبکه تهران سه مجموعه برای نوروز تهیه می‌کند، اما پخش مجموعه « دختری به نام آهو» در نوروز گزینه قطعی‌تر است.

آخرین روزهای نگارش سریال «دارالعباده»

معاون سیمای صداوسیمای مركز یزد گفت: سریال «دارالعباده» مراحل پایانی نگارش فیلمنامه را طی می‌كند.

حسینی درباره تاخیر در تولید این سریال اظهار كرد: تاخیر زمانی معنا پیدا می‌كند كه موعدی مشخص برای تولید و ارائه‌ اثری تعیین شده باشد؛ لیكن انجام چنین پروژه‌ای عظیم با موضوعات بسیار گسترده، مستلزم زمان منطقی و مكفی است.

وی ادامه داد: موضوع دارالعباده، دارالعلم و دارالعمل موضوعی بسیار گسترده است و نیازمند تولید چند اثر در گونه‌های مختلف برنامه‌سازی است تا ابعاد آن به شایستگی پرداخت شود.

وی ابراز كرد: بر اساس همین رویكرد، شبكه تابان یك سریال اجتماعی 13 قسمتی 45 دقیقه‌ای را طراحی كرده كه در یك قصه كاملا بومی به ابعاد مختلف سه ویژگی دارالعباده، دارالعلم و دارالعمل پرداخته می‌شود.

حسینی تصریح كرد: این سریال نیازمند كار تحقیقی و پژوهشی همه جانبه و دقیق بود كه توسط همكاران پژوهشگر صدا و سیمای مركز یزد به سرانجام رسید. در مرحله بعد مذاكراتی برای انجام امور نویسندگی و كارگردانی با افرادی چون كیومرث پوراحمد، جواد اردكانی و ... همچنین با تعدادی از نویسندگان مطرح كشوری صورت گرفت.

وی گفت: هم‌اكنون محمدرضا شاهنده تا چند هفته دیگر نویسندگی آن را به پایان می‌برد و مرحله پیش تولید این سریال در یزد آغاز خواهد شد.

معاون سیمای صدا و سیمای مركز یزد بیان كرد: بخش اعظم عوامل تولیدی و كلیه بازیگران این سریال یزدی خواهند بود؛ چرا كه این اثر كاملا فضایی بومی محلی داشته و از لهجه شیرین یزدی بهره مند خواهند بود.

وی افزود: در این سریال 10 نفر نقش اصلی و 50 نفر نقش‌های مكمل دارند.

سریال طنز «دست بالای دست»

سریال نوروزی شبكه سه سیما به كارگردانی فرزاد موتمن، 20 درصد از مراحل تصویربرداری را پشت سر گذاشته است.

مجید مولایی  تهیه‌كننده سریال «دست بالای دست»گفت: تصویربرداری این سریال تا پیش از آغاز سال جدید ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به بازیگران سریالش، افزود: یوسف تیموری جایگزین حمید گودرزی در جمع بازیگران شده و فتحعلی اویسی، زهره مجابی و سمانه پاكدل به تیم بازیگران سریال «دست بالای دست» اضافه شده‌اند.

تصویربرداری سریال «دست بالای دست» به كارگردانی فرزاد موتمن و تهیه‌كنندگی مجید مولایی از ماه گذشته در تهران آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

این سریال با بازی بیتا فرهی، جواد عزتی، رضا فیض‌نوری، بیتا فرهی، مجید مشیری و مهرداد ضیایی با مضمون طنز برای پخش نوروزی از شبكه سه سیما تولید می‌شود.

«دست بالا دست» را خشایار الوند در 15 قسمت نوشته است.(مهر - ایسنا)

 

منبع: jamejamonline.ir