فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

فروتن هم خواننده شد!



 

 

 

فروتن هم خواننده شد!

 

محمدرضا فروتن یک اثر موسیقایی به آهنگسازی سیروان خسروی و بابک زرین ضبط کرده است و بزودی آن را منتشر می کند.

پس از مهران مدیری، بهرام رادن، اشکال خطیبی و برخی دیگر از بازیگرانی که به عرصه موسیقی وارد شده اند، محمدرضا فروتن هم این روزها وارد عرصه موسیقی شده است.

محمدرضا فروتن یک اثر موسیقایی به آهنگسازی سیروان خسروی و بابک زرین ضبط کرده است و بزودی آن را منتشر می کند.

این اثر موسیقایی شامل هشت قطعه است که آهنگسازی چهار قطعه آن را بابک زرین عهده دار است و چهار قطعه دیگر را سیروان خسروی آهنگسازی کرده است.

این اثر موسیقی که در ژانر پاپ است، مضمونی عاشقانه دارد و چند قطعه ریتمیک هم در بین آنها گنجانده شده است. ضبط قطعات این آلبوم به صورت اجرای زنده بوده است.

اتفاقی که این روزها در ایران کمتر رخ می دهد ؛البته هنوز نامی برای این آلبوم انتخاب نشده است. ترانه های این اثر را افشین یدالهی سروده است .... / خبرگزارى ایلنا


ویدیو مرتبط :
تقلیدصدای محمدرضا فروتن + تقلید حرکات یک خواننده!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

محمدرضا فروتن خواننده موسیقی پاپ شد


با شنیدن این خبر، باز كمی از نگرانی‌مان كم شد. بعد از این‌كه بسیاری از بازیگران سینما و تلویزیون ایران مانند بهرام رادان، شهاب حسینی، حامد بهداد، مهران مدیری، برزو ارجمند و... هوس كردند با صداهای زیبای‌شان بازار موسیقی را تحت‌الشعاع قرار دهند‌(!)



با شنیدن این خبر، باز كمی از نگرانی‌مان كم شد. بعد از این‌كه بسیاری از بازیگران سینما و تلویزیون ایران مانند بهرام رادان، شهاب حسینی، حامد بهداد، مهران مدیری، برزو ارجمند و... هوس كردند با صداهای زیبای‌شان بازار موسیقی را تحت‌الشعاع قرار دهند‌(!)، این‌بار این محمدرضا فروتن است كه خبر می‌رسد آلبوم موسیقی‌اش، تا پایان امسال به بازار عرضه خواهد شد. ‌گویا این آلبوم در ژانر پاپ است و باید دید فروتن هم به سرنوشت بازیگران دیگر دچار می‌شود یا او كه صدای زیبایی دارد، می‌تواند طلسم را بشكند؟