فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

فرزاد حسنی در جاده چالوس تصادف کرد/جزئیات سانحه رانندگی



اخبار ,اخبار فرهنگی , تصادف فرزاد حسنی

 

اخبار فرهنگی - تصادف فرزاد حسنی در جاده چالوس/آسیب دیدگی قفسه سینه این مجری

بامداد یکشنبه فرزاد حسنی و علی مرادی دچار سانحه شدند.حسنی که به اتفاق دونفر از دوستانش برای اجرای برنامه ای ارگانی به جاده چالوس رفته بود حوالی ساعت30/2 نیمه شب در تونل 7 این جاده به واسطه برخورد با اتومبیل L90 ای که از روبرو می آمد دچار آسیب دیدگی از ناحیه قفسه سینه شد.

به گزارش شبکه ایران برخورد با آن اتومبیل سبب واژگونی خوردوی این دوهنرمند شد و آن طور که باخبر شدیم اتومبیل آنها خسارت فراوانی دیده است.

علی مرادی ، مجری جوان تلویزیون هم از ناحیه پا صدمه دیده ، اما یکی دیگر از سرنشینان این ماشین امین طارمی تهیه کننده تلویزیون بود که او هم دچار آسیب دیدگی جزیی شده است. به گزارش شبکه ایران هر4نفر پس از این تصادف به سرعت به بیمارستان مدنی کرج منتقل شدند و ساعاتی تحت مراقبت قرار گرفتند.

خوشبختانه حال عمومی آنها خوب است و از بیمارستان مرخص شدند. فرزاد حسنی و علی مرادی در گفتگو با شبکه ایران خبر مذکور را تایید و از صحت و سلامت خود خبر دادند.

اخبار فرهنگی - شبکه ایران

 


ویدیو مرتبط :
گشت زدن در جاده چالوس | پیچ و خم های جاده چالوس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جزئیات تصادف فرزاد حسنی در جاده چالوس



اخبار,اخبار فرهنگی,جزئیات تصادف فرزاد حسنی در جاده چالوس

 
اخبارفرهنگی - متهم فراری را شناسایی کنید
جزئیات تصادف فرزاد حسنی در جاده چالوس

امین طارمی، تهیه‌کننده و مجری ضمن تشریح جزئیات تصادف خودروی حامل وی و فرزاد حسنی و چند تن دیگر در جاده کرج - چالوس، از بهبودی مصدومان سانحه خبر داد.

امین طارمی در گفتگو با  مهر در البرز، وضعیت جوی نامناسب و لغزندگی جاده را علت اصلی تصادف خودروی حامل وی، فرزاد حسنی، علی مرادی و سعید گلابگیر از تهیه کنندگان و مجریان سیما دانست.

وی افزود: بلافاصله پس از تصادف و با کمک نیروهای امدادی به بیمارستان شهید مدنی کرج و بخش اورژانس منتقل و خوشبختانه پس از مداوای سرپایی از بیمارستان مرخص شدیم.

طارمی ادامه داد: من و فرزاد حسنی دچار کوفتگی شدید شدیم و فرزاد حسنی به دلیل فشار کمربند کمی آسیب بیشتری دیده که خوشبختانه در حال حاضر در حال استراحت و روبه بهبودی است و در بیمارستان بستری نشده است.

وی صدمه وارد شده به سعید گلابگیر دیگر سرنشین این خودرو را کمی شدیدتر از دیگران دانست و ابراز امیدواری کرد: وی نیز هر چه سریعتر بهبود یابد.

این تهیه‌کننده و مجری همچنین ضمن قدردانی از هنرمندان و اهالی رسانه که جویای حال مصدومان این حادثه بودند تاکید کرد: حال همه گروه هنرمندی که عازم شمال کشور برای اجرای برنامه ارگانی خوب است و جای هیچگونه نگرانی نیست.
 اخبار فرهنگی - مهر