فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

فتوره‌چی با شکایت بهاره‌رهنما دادگاهی‌شد



اخبار,اخبار فرهنگی,شکایت بهاره‌رهنما از  نادر فتوره‌چی

 

 اخبار فرهنگی - فتوره‌چی با شکایت بهاره‌رهنما دادگاهی‌شد

 نادر فتوره‌چی مترجم و نویسنده، در پی شکایت بهاره رهنما و پیمان قاسم‌خانی همسر او، چهارشنبه ۱۰ دی‌ماه، با حضور در دادسرای فرهنگ و رسانه تفهمیم اتهام شد.‌

نادر فتوره‌چی که با اتهام «نشر اکاذیب، توهین و تشویش اذهان عمومی» مواجه است، پس از آخرین دفاع از خود، با قرار کفالت آزاد شد. چندی پیش، صفحه فیس‌بوک منتسب به نادر فتوره‌چی، مطلبی در انتقاد از بهاره رهنما، بازیگر سینما و تلویزیون ایران منتشر کرد. در این مطلب، حضور رهنما به عنوان سفیر کوکان کار در برج میلاد، به قصد خواندن «مقتل»، «فرصت طلبی، عطش دیده شدن و نماد انحطاط جمعی» خوانده شده بود.

پست صفحه منتسب به فتوره‌چی در فیس‌بوک و اظهارنظر بهاره رهنما پس از آن، بحث‌های بسیاری را در شبکه‌های اجتماعی به راه انداخت. رهنما در اولین واکنش به این انتقادات تهدید به شکایت و پیگیری قضایی کرد. او در برنامه‌ای که از شبكه 3 سیما پخش می‌شد، گفت: «پلیس‌های ایران مثل اینکه برای خواهرشان این کار می‌کند، بسیار مجرب در حال پیگیری دقیق این ماجرا هستند.»

 

چندی بعد تسنیم، به نقل بهاره رهنما نوشت: «من که جز یک فن پیج، صفحه‌ای در فیس بوک ندارم اما شنیدم تو فیس‌بوک حال خیلی‌ها خرابه سر مقتل خونی من. از بی بی سی و نادر فتوره چی بگیر تا خیلی از روشنفکر نماهای دیگه. جوابم فقط به این آدما اینه زیر پرچم حسین (ع) سینه زدن لیاقت می‌خواد.» فتوره‌چی، پیش‌تر به عنوان روزنامه‌نگار در روزنامه‌هایی همچون صبح امروز، شرق و بهار فعالیت داشته و عمدتا مقالات و ترجمه‌های خود را در حوزه مباحث اجتماعی و فلسفی منتشر کرده است.

 

 اخبار فرهنگی  - بهار نیوز


ویدیو مرتبط :
بهاره رهنما-با من بستنی میخوری؟!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فتوره‌چی با شکایت بهاره‌‌ رهنما دادگاهی‌ شد


نادر فتوره‌چی مترجم و نویسنده، در پی شکایت بهاره رهنما و پیمان قاسم‌خانی همسر او، چهارشنبه ۱۰ دی‌ماه، با حضور در دادسرای فرهنگ و رسانه تفهمیم اتهام شد.‌

بهارنیوز: نادر فتوره‌چی مترجم و نویسنده، در پی شکایت بهاره رهنما و پیمان قاسم‌خانی همسر او، چهارشنبه ۱۰ دی‌ماه، با حضور در دادسرای فرهنگ و رسانه تفهمیم اتهام شد.‌

نادر فتوره‌چی که با اتهام «نشر اکاذیب، توهین و تشویش اذهان عمومی» مواجه است، پس از آخرین دفاع از خود، با قرار کفالت آزاد شد.

چندی پیش، صفحه منتسب به نادر فتوره‌چی، مطلبی در انتقاد از بهاره رهنما، بازیگر سینما و تلویزیون ایران منتشر کرد. در این مطلب، حضور رهنما به عنوان سفیر کوکان کار در برج میلاد، به قصد خواندن «مقتل»، «فرصت طلبی، عطش دیده شدن و نماد انحطاط جمعی» خوانده شده بود.

پست صفحه منتسب به فتوره‌چی و اظهارنظر بهاره رهنما پس از آن، بحث‌های بسیاری را در شبکه‌های اجتماعی به راه انداخت. رهنما در اولین واکنش به این انتقادات تهدید به شکایت و پیگیری قضایی کرد.

او در برنامه‌ای که از شبکه 3 سیما پخش می‌شد، گفت: «پلیس‌های ایران مثل اینکه برای خواهرشان کار می‌کنند؛ آنها بسیار مجرب در حال پیگیری دقیق این ماجرا هستند.» چندی بعد خبرگزاری تسنیم، به نقل بهاره رهنما نوشت: «من که جز یک فن پیج، صفحه‌ای در فیس بوک ندارم اما شنیدم حال خیلی‌ها خرابه سر مقتل خونی من. از بی بی سی و نادر فتوره چی بگیر تا خیلی از روشنفکر نماهای دیگه. جوابم فقط به این آدما اینه زیر پرچم حسین (ع) سینه زدن لیاقت می‌خواد.»

فتوره‌چی، پیش‌تر به عنوان روزنامه‌نگار در روزنامه‌هایی همچون صبح امروز، شرق و بهار فعالیت داشته و عمدتا مقالات و ترجمه‌های خود را در حوزه مباحث اجتماعی و فلسفی منتشر کرده است.