فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

«فاصله ها»؛ از امشب روی آنتن شبكه ۳



 

 

«فاصله ها»؛ از امشب روی آنتن شبكه ۳ سیما

 

شبكه ۳ سیما از امشب پخش سریالی را آغاز خواهد كرد كه محور اصلی داستانش درباره جوانان و مشكلات ریز و درشت آنان است.


این سریال «فاصله ها» نام دارد و حسین سهیلی زاده آن را كارگردانی كرده است. سهیلی زاده كه پیشتر سریال های دلنوازان و ترانه مادری را كارگردانی كرده بود، این بار هم با محور قرار دادن یك موضوع خانوادگی تلاش می كند فضای تازه ای را برای روایت داستانش ترسیم كند.



در سریال تازه سهیلی زاده مانند بیشتر آثاری كه در این زمینه ساخته شده، از بازیگران شناخته شده سینما، تئاتر و تلویزیون استفاده شده است. دانیال حكیمی، شاهرخ استخری، نیما شاهرخ شاهی، مریم كاویانی، روشنك گرامی، رضا كلی، حمید شریف زاده، احمد قاسمی، نوید قنبریان، مینو شیخان، محمدرضا قیاس آبادی، حسن جوهرچی و بهاره افشاری بازیگرانی هستند كه در این سریال هنرنمایی كرده اند.



«فاصله ها» براساس فیلمنامه ای از مسعود بهبهانی نیا جلوی دوربین رفته است، همان نویسنده ای كه فیلمنامه ترانه مادری را پیشتر نوشته بود.



«فاصله ها» داستان محسن كریمی را روایت می كند كه فردی مذهبی و خوشنام در محل و مورد اعتماد همگان و محل رجوع اهالی برای حل مشكلاتشان است. او متوجه سستی ایمان پسرش، سهراب در نماز و تكالیف شرعی شده و راه چاره ای می جوید، اما یك حادثه باعث می شود محسن متوجه فاصله زیادی شود كه میان نگاه او به زندگی و ارزش هایش با نگاه سهراب وجود دارد. مدتی بعد سهراب با اتومبیل تصادف می كند. پدر متوجه می شود دختری ناشناس پشت فرمان بوده و جوانی به نام ساسان هم آنها را همراهی می كرده است. این موضوع ماجراهای بی شمار این پدر و پسر را رقم می زند.



«فاصله ها» در گروه فیلم و سریال شبكه ۳ در ۵۰ قسمت ۳۵ دقیقه ای ساخته شده و محمدرضا شجاعی هم تهیه كنندگی آن را برعهده داشته است. در ساخت این سریال تلویزیونی سهیل نوروزی (تصویربردار)، مهدی آزادی (صدابردار)، فرهاد عزیزی فرد(طراح صحنه و لباس)، محمد قومی (طراح چهره پردازی)، ایران انتظام (عكاس)، محمدرضا شفیعی(مشاور فیلمنامه) و سیدابوالقاسم حسینی(مدیرتولید) همكاری كرده اند. قرار است سریال فاصله ها هر شب ساعت ۲۳ پخش شود و تكرار آن نیز روز بعد ساعت ۵۵ / ۱۷ پخش شود. البته شب هایی كه مسابقات جام جهانی فوتبال پخش می شود، «فاصله ها» به روی آنتن نخواهد رفت.... / جام جم آنلاین

 

 


ویدیو مرتبط :
روابط كثیف و عاشقانه وبی پرده بر روی آنتن شبكه بی بی سی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سریال «دوباره زندگی» دوباره روی آنتن شبكه تهران می رود



 

سریال «دوباره زندگی» دوباره روی آنتن شبكه تهران می رود

 

سریال تلویزیونی «دوباره زندگی» از شنبه ۲۲ آبان در باكس روتین بعد از ظهرهای شبكه تهران قرار می گیرد.بنابراین گزارش ، «دوباره زندگی» محصول سال ۸۴ گروه فیلم و سریال شبكه تهران است كه از شنبه ۲۲ آبان، در ۱۵ قسمت ۴۵ دقیقه ای به تهیه كنندگی رضا جودی و كارگردانی نادر مقدس هر روز ساعت ۱۲:۳۰ پخش می شود.

این سریال داستان زندگی دو خواهر دوقلو است كه در كودكی از هم جدا شده اند و یكی در خانواده ای مذهبی و دیگری در خانواده ای ثروتمند بزرگ شده اند.

این دو خواهر در سن پیری همدیگر را پیدا می كنند، خواهر ثروتمند دامادی دارد كه می خواهد تمام ثروت مادر زنش را بالا بكشد، در این میان خواهر دو قلویش متوجه می شود و...... / خبرگزارى فارس