فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

غافلگیری در تیتراژ پایانی «همه خانواده من»+عکس



اخبار,سریال های ایام نوروز,بازیگران سریال همه خانواده من

موسی پور موسیقی سریال نوروزی داریوش فرهنگ را می نوازد

غافلگیری در تیتراژ پایانی «همه خانواده من»+عکس

مراحل تولید تیتراژ و آهنگسازی سریال نوروزی «همه خانواده من» به کارگردانی داریوش فرهنگ و تهیه کنندگی احمد زالی چندی پیش با همراهی آرمان موسی پور با تیم تولید آغاز شد.

با توجه به اینکه تلاش زیادی صورت گرفته تا این سریال برای پخش در ایام نوروز آماده شود لذا تدوین همزمان آن به صورت موازی و همزمان با تصویربرداری ادامه دارد.

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 سریال همه خانواده من

بنا بر آخرین گزارش های دریافتی از سیما فیلم ، عوامل این سریال نوروزی هم اکنون در لوکیشن پرورشگاه شهر کاشان مشغول تصویربرداری هستند.

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

سریال همه خانواده من

آهنگسازی برای سریال نوروزی "همه خانواده من" با حضور آرمان موسی پور آغاز شده و این آهنگساز مطرح کشور تصمیم دارد برای تیتراژ پایانی این مجموعه یکی از آهنگ های قدیمی و خاطره ساز گذشته را با صدایی نو، تنظیم و بازخوانی کند.

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 سریال همه خانواده من

موسی پور که پیشتر نیز سابقه همکاری با پروژه های سریال مرکز سیمافیلم را داشته است، اگرچه از آهنگسازان جوان به شمار می آید اما در مدت زمان کوتاهی با هنرآفرینی در موسیقی فیلم ها و سریال هایی چون "هوش سیاه" ، "دلنوازان" ، "فاصله ها" ، "خداحافظ بچه" ، "سراب" و ... جایگاه خود را در دنیای موسیقی فیلم پیدا کرده است.

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 سریال همه خانواده من

این آهنگساز متولد سال 54 و دانش‌آموخته موسیقی از آلمان است. او پس از بازگشت به ایران، چند سالی در حضور فرهاد فخرالدینی و کامبیز روشن‌روان به کسب دانش و تجربه پرداخت و از سال 76 کار حرفه ای خود را آغاز کرد. اولین تجربه کار او ساخت موسیقی فیلم "حمله دار" بود که با سریال های تلویزیونی و آثار سینمایی چون "قصه‌های شهرک سینمایی"، "قتل آنلاین"، "گیلعاد"، "آخرین دعوت"، "مسیح" و "هوش سیاه" ادامه پیدا کرد.

داستان سریال تلویزیونی "همه خانواده من" که برای پخش در ایام نوروز در حال تولید است با درونمایه طنز درباره دو خانواده کاشانی است که یکی از این دو خانواده در کار گلاب و دیگری در کار فرش است اما پیدا شدن تعهد نامه ای که 40 سال پیش توسط بزرگ این دوخانواده تنظیم شده است ماجراهایی را برای اعضای این خانواده ها به وجود می آورد .

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 سریال همه خانواده من

در این سریال فرهاد آئیش ، پرویزفلاحی پور ، محمد عمرانی ، فریده سپاه منصور، ارژنگ امیر فضلی، کاوه خداشناس ، هدی زین العابدین ، ناصر گیتی جاه ، افسانه ناصری ،منوچهر علیپور ،خسرو احمدی ، شکوفه هاشمیان ، فرحناز منافی ظاهر ،مسعود سخایی ، مریم سرمدی ،علی دستان پور ، علیرضا عسگری و آندرانیک خچومیان ایفای نقش می‌کنند.

"همه خانواده من" با عنوان قبلی " جشن تولد" در 14 قسمت 48 دقیقه ای در گروه اجتماعی سیمافیلم برای پخش از شبکه 3 سیما تولید می شود. / شبکه ایران

 


ویدیو مرتبط :
تیتراژ پایانی قسمت بیست و دوم خانواده کیمچی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زندگی یک خانواده در پارک/ عکس


 زندگی خانواده شش نفره در کانکس