فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

عکس یادگاری نیکی کریمی با گوهر خیراندیش در پشت صحنه فیلمش



اخبار,اخبار فرهنگی ,نیکی کریمی

 

اخبار فرهنگی - عکس یادگاری نیکی کریمی با گوهر خیراندیش در پشت صحنه فیلمش

نیکی کریمی با انتشار عکس زیر نوشت: با گوهرخانم خیراندیش نازنین و مهربان سر صحنه شیفت شب

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,نیکی کریمی

 اخبار فرهنگی - سیمرغ

 


ویدیو مرتبط :
نیکی کریمی جشن تولد و اکران فیلمش را همزمان جشن گرفت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

علی کریمی در پشت صحنه فیلم سه‌بعدی «آقای الف» + عکس



علی کریمی در پشت صحنه فیلم سه‌بعدی «آقای الف» + عکس

خبرگزاری فارس: علی کریمی در پشت صحنه فیلم سه‌بعدی «آقای الف» به کارگردانی علی عطشانی حضور یافت.

به گزارش خبرگزاری فارس، «علی کریمی» فوتبالیست ملی‌پوش کشورمان در بازدید از پشت صحنه فیلم سینمایی «آقای الف» پس از گفت‌وگو با «علی عطشانی» کارگردان این فیلم، گفت: من به علت مشغله کاری که دارم کمتر می‌توانم به سینما و یا دیدن آثار فرهنگی بروم، اما در پشت صحنه فیلم سینمایی «آقای الف» گوشه‌هایی از تصاویر ضبط شده را دیدم که در نوع خود جدید و کاری بسیار جالب بود و از جذابیت بالایی برخوردار بود.

وی در ادامه به رابطه خود با اهالی فرهنگ و هنر اشاره کرد و افزود: مشغله کاری من اجازه رفتن به سینما را نمی‌دهد اما آنچه که امروز من دیدم و آنچه که از کارگردان این اثر دیدم می‌توانم بگویم این اثر می‌تواند پاسخگوی مخاطبان سینما باشد؛ چرا که به اعتقاد من این فیلم اثری کاملا جدید و نو بود که تا به امروز در کشورمان چنین اتفاقی رخ نداده بود.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

وی گفت: به نظر من و با توجه به اینکه این فیلم سه‌بعدی در ایران و توسط گروهی ایرانی در حال ساخت است، می‌تواند توجه اهالی سینما و سینما دوستان را جلب کند را جلب کند.

کریمی در ادامه اظهار داشت: با توجه به آنکه این اثر در داخل کشور و با تجهیزات داخلی در حال ساخت است، در نوع خود جدید است و می‌تواند رضایت مخاطبان را تامین کند.

بنابراین گزارش، فیلمبرداری فیلم سینمایی «آقای الف» همچنان ادامه دارد. این فیلم به صورت سه‌بعدی ساخته می‌شود و پوریا پورسرخ، لیلا اوتادی و نیما شاهرخ‌شاهی ازجمله بازیگران این فیلم هستند.

عطشانی پیش از این فیلم‌های «دموکراسی تو روز روشن» و «تلفن همراه رئیس جمهور» را ساخته است./فارس