فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

عکس های کنسرت خواجه امیری در آمریکا


احسان خواجه امیری خواننده خوش صدای موسیقی کشورمان برای اولین بار در آمریکا جاضر شد تا برای اجرای چند کنسرت در شهر های مختلف روی صحنه برود.

احسان خواجه امیری خواننده خوش صدای موسیقی کشورمان برای اولین بار در آمریکا جاضر شد تا برای اجرای چند کنسرت در شهر های مختلف روی صحنه برود.



ویدیو مرتبط :
کنسرت احسان خواجه امیری در آمریکا 2014

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: کنسرت‌ احسان خواجه امیری در آمریکا


خواننده سرود رسمی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی برزیل، آوریل 2014 در خارج از کشور به اجرای برنامه می پردازد.

موسیقی ما: خواننده سرود رسمی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی برزیل، آوریل 2014 در خارج از کشور به اجرای برنامه می پردازد.

 احسان خواجه امیری که مدتی در تهران روی سن نرفته است، در تاریخ 18 آوریل برابر با جمعه 29 فروردین ماه سال جازی در مونترال کانادا به اجرای برنامه می پردازد و 19 آوریل نیز (30 فروردین) در تورنتو کنسرت بهاری خود را به روی صحنه می برد.

خواننده آلبوم موفق «عاشقانه ها» که در نخستین جشن سالانه «موسیقی ما» موفق به دریافت بهترین آلبوم پاپ از نگاه کارشناسان موسیقی در کشور شد در روز 20 آوریل (31 فروردین) در ونکوور کنسرت‌اش را برگزار می‌کند تا برنامه‌های سال جدید خود را در خارج از کشور آغاز نماید.

گفتنی‌ست بلیت های این کنسرت در سایت TICKETMASTER به صورت آنلاین برای دوستداران این برنامه ها قابل تهیه است.

خواجه‌امیری همچنین در ماه‌های پایانی سال گذشته کنسرت‌های موفقی را در شهر‌های مختلف آمریکا و در سالن‌های معروف این کشور برگزار کرد.

در زیر می‌توایند عکس‌هایی از این اجراها را ببنید.