فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

عکس های سلفی جدید آنا نعمتی از خودش و دخترش



آنا نعمتی عکس های جدیدی از خودش و دخترش منتشر کرده است که در ادامه آنها را مشاهده می کنید.

آنا نعمتی عکس های جدیدی از خودش و دخترش منتشر کرده است که در ادامه آنها را مشاهده می کنید.

 بازارچه خیریه ،مدرسه حضرت معصومه،
رائیكا و دوستان

اخبار,اخبار فرهنگی,آنا نعمتی

 این دختر زیبا ، مهربون، خوش اخلاق، و هنرمند ، عشق منه❤️❤️❤️

 اخبار,اخبار فرهنگی,آنا نعمتی

 اخبار فرهنگی - سیمرغ


ویدیو مرتبط :
عکس های سلفی السا و آنا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آنا نعمتی با دخترش همبازی شد +عکس


آنا نعمتی برای اولین بار با دخترش رایکا پور‌عرب در نمایش "ماه در آب" نوشته محمد یعقوبی همبازی خواهد شد.

پایگاه خبری قانون: آنا نعمتی برای اولین بار با دخترش رایکا پور‌عرب در نمایش "ماه در آب" نوشته محمد یعقوبی همبازی خواهد شد.

آنا نعمتی بازیگر سینمای ایران؛ که قرار است به زودی متن نمایشنامه "ماه درآب" نوشته محمد یعقوبی را اجرا کند، درباره این نمایشنامه‌خوانی گفت: متن این نمایشنامه را محمد یعقوبی نوشته است و به نظرم یکی از متن‌های فوق‌العاده ایشان است. کارگردانی این نمایش بر عهده بهاره مشیری است، مشیری از بازیگران توانای تئاتر ایران است.



آنا نعمتی (ردیف اول: نفر پنجم از سمت راست) و دخترش رایکا پورعرب (ردیف دوم: نفر دوم از سمت راست)

نعمتی اضافه کرد: این نمایشنامه‌خوانی با همت موسسه خیریه برکت برگزار می شود. قرار بود در تابستان امسال این نمایشنامه را دور هم بخوانیم که به دلیل گرفتاری‌های شخصی نتوانستم با بنیاد خیریه برکت همکاری کنم و اجرای نمایشنامه ماه در آب به این زمان موکول شد.

در این نمایشنامه قرار است رایکا پورعرب دختر آنا نعمتی با او همبازی شود. نعمتی در خصوص حضور دخترش در این نمایش گفت: چند وقت پیش به صورت اتفاقی بهاره مشیری از رایکا تست گرفت و گفت که او می‌تواند در این نمایش نقشی را ایفا کند. رایکا هم نسبت به این اتفاق واکنش مثبتی نشان داد و تمایل داشت که در این نمایش من را همراهی کند.

نعمتی درباره مخالفت با حضور دخترش در عرصه بازیگری گفت: من نسبت به این اتفاق واکنش مثبتی داشتم. برای اولین بار است که دخترم می‌خواهد روی صحنه نمایش برود، امیدوارم که این فضا را دوست داشته باشد و این نمایش یک شروع خیلی خوب و سرفصل جدیدی در زندگی او محسوب شود. همکاری با دخترم تجربه جدیدی در زندگی‌ام خواهد بود.