فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

عکس های داغ از پشت‌صحنه فیلم‌های داغ


خیلی ها کنجکاوند بدانند که در پشت صحنه فیلم های بزرگ چه اتفاقی می افتد. مجله امپایر تصاویری را از پشت صحنه چند فیلم مطرح با توضیح آنها منتشر کرده است. تصاویری از فیلم های خاطره انگیز که از آنها لذت خواهید برد.





روزنامه هفت
صبح: خیلی ها کنجکاوند بدانند که در پشت صحنه فیلم های بزرگ چه اتفاقی می افتد. مجله امپایر تصاویری را از پشت صحنه چند فیلم مطرح با توضیح آنها منتشر کرده است. تصاویری از فیلم های خاطره انگیز که از آنها لذت خواهید برد.

دکتر ژیواگو (1965)

عکس های داغ کنجکاوی برانگیز

جولی کریستی خسته بعد از گرفتن سکانس های سخت کاخ زمستانی ژیواگو در زمان فیلمبرداری، مشغول چرت زدن است. دیوید لین بازی کریستی را در دوتا از فیلم های جان شله زینگر دیده بود: «بیلی دروغگو» و «عزیز».

لین در برابر استودیوی MGM مقاومت کرد تا نقش قهرمان زن رمان بوریس پاسترناک را جولی کریستی بازی کند. دوران فیلمبرداری سخت و پیچیده بود. دور از سرزمین های زمستانی، کاخ زمستانی در حقیقت در اسپانیا ساخته شد. انگار همه چیز از یخ پوشیده شده بود. به جای آنکه بخواهند از برف مصنوعی استفاده کنند تا همه زمین را بپوشانند، برای نماهای طولانی لین، کریستی و بقیه گروه فیلمبرداری به فنلاند سردسیر رفتند. (همین جایی که در عکس می بینید)

لبوفسکی بزرگ (1998)

عکس های داغ کنجکاوی برانگیز

جوئل کوئن همه چیز را چک می کند تا از شرایط جف بریجز سر صحنه فیلم «لبوفسکی بزرگ» مطمئن شود. سکانسی که در وهم و خیال و رویا می گذرد و کنی راجرز موسیقی آن را ساخته است. در حقیقت ادای دین برادران کوئن به نمایش موزیکال دهه 30 برادوی، «بازبی برکلی» است. فیلم داستان یک لبوفسکی ولگرد و بی خیال و عیاش است که او را با لبوفسکی بزرگ که مردی میلیونر است، اشتباه می گیرند.

مرد آهنی (2008)

عکس های داغ کنجکاوی برانگیز

جان فاورو (کارگردان و بازیگر فیلم) و رابرت داونی جنیور (بازیگر) سر فیلمنامه این فیلم که از روی کمیک های مارول ساخته شده بود، به هم مشاوره می دادند، فیلم سود فوق العاده ای برای سازندگانش داشت.

جان سخت (1988)

عکس های داغ کنجکاوی برانگیز

یان دی بانت مدیر فیلمبرداری فیلم «جان سخت» دوربینش را روی چهره بروس ویلیس زوم می کند. جان مک تیرنن، کارگردان فیلم این فیلمبردار هلندی را برای فیلمش استخدام کرد با این قصد که به فیلمبرداری فیلمش حال و هوای اروپایی بدهد و بیشتر روی احساسات بازیگران تمرکز کنند تا حرکات ناگهانی فیزیکی آنها.

راننده تاکسی (1976)

عکس های داغ کنجکاوی برانگیز

جفت بریجز، داستین هافمن و نیل دایموند همه گزینه هایی برای ایفای نقش راننده تاکسی نیویورکی، تراویس بیکل بودند تا در این درام سرد و غمگین اسکورسیزی جلوی دوربین بروند. در این عکس، دونیرو که کم کم در نقش اش به عنوان تراویس بیکل فرو می رود با کارگردانش درباره وضعیت آب و هوای مانهاتان با هم گپ می زنند. پیش بینی شان چه بود؟ هوا کاملا بارانی است.

دیکتاتور بزرگ (1940)

عکس های داغ کنجکاوی برانگیز

هجویه فوق العاده چارلی چاپلین بار دیگر او را در مقابل بازیگر اول مورد علاقه اش، پولت گدار قرار می دهد. زوج چارلی و پولت زمان ساخت این فیلم ازدواج شان به پایان رسیده بود و از هم جدا شده بودند ولی همچنان روی پرده در نقش زوج ظاهر می شدند.

لوک خوش دست (1967)

عکس های داغ کنجکاوی برانگیز

پل نیومن در نقش لوک خوش دست بعد از یک روز کاری سخت و گشتن در جاده ها و خوردن تخم مرغ، مشغول استراحت سر لوکیشن فیلم کنار دلتایی در لوییزیانا بود و کمپ زندانیان هم همانجا ساخته شد. مثل همیشه روحیه همکاری سر فیلم را دارد که باعث می شود با بقیه بازیگران خیلی زود دوست شود.

گوست داگ: راه و رسم سامورایی (1999)

عکس های داغ کنجکاوی برانگیز

فارست ویناکر شیوه های ریاضتش را از داستان کوتاه «راشومون» (1915) گرفته بود. البته که جیم جارموش اولین نفری نبود که از روی این روایت غمگین درباره انتقام اقتباس کرده بود: اولین رتبه در اختیار فیلم آکیرا کوروساوا است که البته روایت چندان وفادارانه ای هم نیست. جارموش اولین گنگستر سامورایی - غربی را خلق کرد.


ویدیو مرتبط :
داغ داغ تکه یی از پشت صحنه فیلم جنگ ستارگان منتشر شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رضا عطاران و مریلا زارعی در پشت صحنه یک فیلم / عکس



 

رضا عطاران و مریلا زارعی

 

- رضا عطاران و مریلا زارعی در فیلم «هیچ کس فرشته نیست» به کارگردانی رضا عطاران با هم همبازی هستند.

به گزارش خبرآنلاین، فیلمنامه «هیچ کس فرشته نیست» را احمد رفیع‌زاده براساس فیلمنامه معصومه بیات و حمید نعمت‌اله نوشته و رضا عطاران آن را بازنویسی کرده.

این فیلم داستان رضا ، معلمی ساده و درستکار است که به سن میانسالی رسیده و در برقراری ارتباط با زن‌ها دچار مشکل است ، با دختری پاستیل فروش آشنا می‌شود. دختر، برای پیوند کلیه خواهرش با مشکل روبروست و رضا را ترغیب به کارهایی می‌کند که باب میلش نیست و...

 

نمایی از فیلم

در این فیلم علاوه بر رضا عطاران و مریلا زارعی، اکبر عبدی، ناصر گیتی جاه، ویشکا آسایش، سروش صحت، اصغر سمسارزاده و حسین محب اهری بازی می کنند. خداداد عزیزی نیز در فیلم حضور دارد... /سینما

 

 

رضا عطاران و مریلا زارعی