فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

عکس های خاطره بازی در یک شب پر هیاهو!


بنیامین از کسانی است که به مراتب اجرای زنده‌اش از اجرای استدیویی بهتر است. این را در اجرای زنده پنجمین شب جشنواره به خوبی می‌شد دید.

موسیقی ما: اجراها در برج میلاد یک نکته مهم داشت. مدیر برنامه‌های هر دو کنسرت شرکت ترانه شرقی به مدیریت محسن رجب‌پور بود که تخصص خاصی در جمع کردن هوادارن این گروه‌ها در کنار هم دارد.

 در هر دوسانس سالن پر بود از طرفداران پروپا قرصی که پایه تمام کنسرت‌های آریان و بنیامین هستند.

 از همین جا احتمالا می‌توانید بفهمید که فضای سالن چقدر پرهیجان و پرشور بوده است. هر چند هیچ کدام از دو گروه قطعه جدیدی را برای این اجرا آماده نکرده بودند و بارها این قطعات را روی صحنه اجرا کردند، اما باز هم اجرای این قطعات برای مهمانان برج میلاد در پنجمین شب جشنواره موسیقی هیجان انگیز بود.


بنیامین بهادری همچنان با اختلاف یکی از بهترین خوانندگان در زمینه اجرای زنده است.

 بنیامین از کسانی است که به مراتب اجرای زنده‌اش از اجرای استدیویی بهتر است. این را در اجرای زنده پنجمین شب جشنواره به خوبی می‌شد دید.

 زمانی که بنیامین بیش از ۲۰ قطعه پشت سر هم اجرا کرده بود و سالن هنوز انرژی آن را داشت که قطعات بیشتری هم اجرا کند.

بنیامین قطعات دو آلبوم قبلی‌اش را اجرا کرد و به هواداران قول داد که دفعه بعد از او آهنگ‌های جدیدتری هم خواهند شنید، هرچند که دلش نمی‌آید این آهنگ‌ها را دیگر در کنسرت‌هایش اجرا نکند. 

   

























ویدیو مرتبط :
فیتیله 1394/02/10 - 09 - شعر خانه های پر هیاهو و بازی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خاطره بازی آسرایی با «گل هیاهو» +عکس


سالن میلاد نمایشگاه بین المللی پایتخت ذیرای کنسرت «فریدون آسرایی» بود. این خواننده پس از حدود سه ماه در تهران روی صحنه رفت و عاشقانه‌هایش را با حال و هوای گرمای تابستان برای دوستدارانش اجرا کرد.