فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

عکس : عطاران در جشن تولد فوتبالیست برزیلی



ریوالدو ستاره برزیلی که برای بازی در آخرین ساخته منوچهر هادی ، «آی ام نات سالوادور» به همراه گروهش در برزیل حضور دارد برای یکی از سکانس های کوتاه از فیلمش رضا عطاران را رودرروی ستاره برزیلی سرشناس فوتبال دنیا یعنی ریوالدو قرار داد.

این فیلم درست در روزهایی ساخته می شود که همزمان است با جشن تولد ریوالدو. روزنامه گل در این باره نوشت ، بازیکن برزیلی بعد از حضور در این فیلم متوجه شد که برایش جشن تولد گرفته اند و گفت:«برای دومین بار ایرانی ها سورپرایزم کردند.

بار اول با 100 هزار نفری که برای بازی تیم پرسپولیس و تیم ما یعنی بنیادکار به ورزشگاه آزادی آمده بودند و البته این بار با این جشن تولدی که برایم گرفتند.»

 

اخبار,اخبار فرهنگی , رضا عطاران

 

اخبار فرهنگی - تیک

 


ویدیو مرتبط :
رونالدوی برزیلی برترین فوتبالیست قرن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: جشن تولد ریوالدو با حضور رضا عطاران


جشن تولد ریوالدو در پشت صحنه ى فیلم سینمایى ” آى آم نات سالوادور ” به کارگردانى منوچهر هادى برگزار شد.

سینما رکس: جشن تولد ریوالدو در پشت صحنه ى فیلم سینمایى ” آى آم نات سالوادور ” به کارگردانى منوچهر هادى برگزار شد.

در ادامه فیلمبردارى فیلم سینمایى ” آى آم نات سالوادور ” (من سالوادور نیستم) به کارگردانى منوچهرهادى و تهیه کنندگى مشترک سیدامیرپروین حسینى و منصورسهراب پور در کشور برزیل، ریوالدو بازیکن هافبک، مهاجم تیمِ ملى فوتبال برزیل در چند سال گذشته و بهترین بازیکن سال جهان در سال ١٩٩٩ به جمع بازیگران فیلم اضافه شد تا در کنار رضا عطاران، یکتا ناصر، مهدى محرابى و بازیگران برزیلى کارول ویدوتى و برى فیوکا به ایفای نقش بپردازد.

نکته جالب، همزمانى تولد این بازیکن بزرگ و سابق تیم هاى بارسلونا و آ.ث.میلان با روز شروع فیلم بردارى کارش در این فیلم بود که با سوپرایزِ جشن تولدش توسط عوامل فیلم مواجه گشت.

به گزارش مشاور رسانه ای پروژه و فیلم‌نیوز، ریوالدو ضمن تشکر و شادمانى از این توجه گفت که این دومین بار است که توسط ایرانیان سوپرایز مى شود؛ بار اول در مواجهه با تیم پرسپولیس در ورزشگاه آزادى که انتظار استقبال صدهزارنفرى تماشاگران را نداشته و بسیار تحت تأثیر جو استادیوم بوده و بار دوم امروز که فکر نمى کرده یک گروه سینمایى و فرهنگى ایرانى از روز تولدش خبردار باشند و آن را جشن بگیرند.

عکس: جشن تولد ریوالدو با حضور رضا عطاران

عکس: جشن تولد ریوالدو با حضور رضا عطاران