فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

عکس شهاب حسینی، ستاره اسکندری مهدی سلطانی در دوران دانشجویی



مهدی سلطانی سروستانی عکسی قدیمی از خودش را در کنار شهاب حسینی و ستاره اسکندری منتشر کرد

مهدی سلطانی سروستانی که این روزها در کنار شهاب حسینی مشغول بازی در سریال «شهرزاد» به کارگردانی حسن فتحی است، این تصویر را در صفحه‌ی اینستاگرامش به اشتراک گذاشته است.

سلطانی درباره‌ی این تصویر که مربوط به دوران دانشجویی او در دانشگاه تهران است، اینطور توضیح داده: «نوستالژى: همراه با ستاره اسكندرى، مریم معینى، شهاب حسینى، رضا عظیمى و ...بعد از تمرین نمایش «افسانه» به كارگردانى مینا ابراهیم زاده. دپارتمان تئاتر دانشكده هنرهاى نمایشى و موسیقى دانشگاه تهران. سال ١٣٧٤»

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار فرهنگی - خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
شهاب حسینی در پشت صحنه دوران عاشقی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پایان "پنج ستاره" با حضور شهاب حسینی/"تن گرم زمین" فیلم می‌شود + عکس



دو روز از فیلمبرداری فیلم "پنج ستاره" باقی مانده است و طی هفته آینده صحنه‌ها با حضور شهاب حسینی و بهنوش بختیاری گرفته می‌شود.

فیلم پنج ستاره,بازیگران فیلم پنج ستاره

به گزارش سینما خبر دو روز از فیلمبرداری فیلم "پنج ستاره" باقی مانده است و طی هفته آینده صحنه‌ها با حضور شهاب حسینی و بهنوش بختیاری گرفته می‌شود.

سماواتی تهیه کننده این فیلم قصد دارد ساخت فیلمی با عنوان "تن گرم زمین" را به کارگردانی ناصر ضمیری آغاز کند که این فیلم در ژانر اجتماعی است.

 فیلم پنج ستاره,بازیگران فیلم پنج ستاره

 بنابر این گزارش؛ فیلم "دربند" به کارگردانی پرویز شهبازی به تهیه‌کنندگی امیر سمواتی با بازی پگاه آهنگرانی، نازنین بیات، بهرنگ علوی، احمد مهران‌فر و... عیدفطر اکران عمومی می‌شود.

شهاب حسینی، همایون ارشادی، لیلا بلوکات، شیرین بینا، امید روحانی، بهناز جعفری، سحر قریشی از بازیگران این فیلم هستند. "پنج ستاره" اولین فیلم بلند سینمایی افشارزاده بازیگر سینمای ایران است.

این فیلم داستان دختری است که برای رفتن به دانشگاه دچار مشکلاتی می‌شود. تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده امیر سمواتی است و کامبوزیا پرتوی نیز مشاور کارگردان پروژه است. فیلمنامه "پنج ستاره" توسط علی اکبر قاضی‌نظام به نگارش درآمده است.

منبع:cinemakhabar.ir