فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

عکس خالکوبی جدید آنجلینا جولی به زبان عربی !



عکس خالکوبی جدید آنجلینا جولی به زبان عربی !

آنجلینا جولی بدون شک یکی از پر نقش و نگارترین ستاره های هالیوودی است. او علاقه زیادی به خالکوبی دارد و تا کنون 17 تاتوی مختلف را در بدن خود امتحان کرده است

آنجلینا جولی بدون شک یکی از پر نقش و نگارترین ستاره های هالیوودی است. او علاقه زیادی به خالکوبی دارد و تا کنون 17 تاتوی مختلف را در بدن خود امتحان کرده است. او اخیرا خالکوبی جدیدی روی دست راست خود انجام داده که به زبان عربی خالکوبی شده است.

 

آنجلینا جولی , خالکوبی جدید آنجلینا جولی

 

این ستاره 38 ساله هالیوودی برای فیلمبرداری فیلم جدیدش در استرالیا حضور دارد و درحالی سوژه عکاسان شد که قصد داشت با تاکسی به محل فیلمبرداری برود. او که لباسهای یک دست سیاه بر تن داشت خالکوبی جدید دست راستش را که درست در زیر خالکوبی سابقش به زبان عربی قرار دارد به نمایش گذاشت. اینکه این خالکوبی جدید چه معنایی دارد دقیق مشخص نیست چراکه متن خالکوبی هنوز کاملا واضح دیده نشده است اما مشخص است که متنی به زبان عربی است.

 

آنجلینا جولی , خالکوبی جدید آنجلینا جولی

 

آنجلینا جولی اعلام کرده است قصد دارد بعد از عمل دوم خارج کردن سینه اش در اواخر سال جاری قصد دارد خالکوبی تازه تری را امتحان کند
او به عنوان کارگردان قصد دارد فیلم جدیدی را روی صحنه ببرد که دومین کار وی در مقام یک کارگردان به حساب می آید. وی در سال 2011 فیلم " خون و عسل " را کارگردانی کرد که نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب آن سال نیز بوده است.
منبع:pardad.ir


ویدیو مرتبط :
خالکوبی فارسی روی دست آنجلینا جولی//توضیحاتو بخون ...!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خالکوبی یک جمله در بدن آنجلینا جولی دردسرساز شد! +عکس



 تتوی یک جمله از کتاب دینی بودایی‌ها در پشت شانه چپ آنجلینا جولی سوپراستار معروف و مطرح هالیوودی، خشم و اعتراض تتوکاران تایلندی و پیروان مذهب بودا در خاور دور را به شدت برانگیخته است.

بر اساس این گزارش آنجلینا جولی در سال ۲۰۰۳ در سفر به تایلند یک جمله از کلام بودا رو در پشت شانه چپ خود خالکوبی کرد. از آنزمان تا کنون بسیاری از توریست‌های اروپایی و آمریکایی در سفر به تایلند، این حرکت آنجلینا رو تقلید میکنند و همین باعث نارضایتی گروهی از مردم تایلند و بودایی‌های جهان شده است که میگویند مردم غرب برای مقدسات ما ارزش و احترام قایل نیستند و آنها را به سخره می گیرند.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,آنجلینا جولی,عکس آنجلینا جولی

 

آن گروه از مردم اروپا و آمریکا که این نوع خالکوبی رو به روی بدنشان حک میکنند، بر این باورند که تتوی کلام مقدس بودا به روی بدن، به شخص طول عمر و رفاه بخشیده، او رو از حوادث ناگوار و روح شیطانی در دوران زندگیش مصون نگه داشته و همچون جلیقه ضد گلوله در برابر حوادث و بلاها برای انسان عمل میکند اما بودایی‌ها این کار رو بی احترامی به پیامبرشان میدانند!

 

اخبار فرهنگی - ستاره ها