فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

عکس/ جواد رضویان زیر کرسی شب یلدا



آرش ظلی پور مجری برنامه «دست پخت های خودمانی» در اینستاگرام خود تصویری از ویژه برنامه «سه شو» از شبکه سوم سیما به همراه جواد رضویان منتشر کرد.

«دست پخت های خودمانی» هر بار در یک برنامه ۳۵ دقیقه‌ای دو گروه از بازیگرهای خانم، فوتبالیست ها و خواننده های کشور را مقابل یکدیگر قرار می دهد تا با کمک دستیارانی که از آشپزهای زبر دست هم هستند، مهارت های آشپزیشان را به رخ هم بکشند.

آرش ظلی پور مجری و بازیگر در اینستاگرام شخصی خود اینگونه نوشت :این عکس مربوط به اولین قسمت از برنامه «سه شو» که ویژه شب یلداست... شب یلدا هم از شبکه سه راس ساعت ٩ پخش میشه... کلی مهمونای خوب داشتیم.. کلی هم خندیدیم... اونم زیر کرسی با هندونه و انار..شما هم یادتون نره ما رو تماشا کنید.. منم رسما کارمو با «سه شو» و جواد رضویان و مهران غفوریان شروع کردم...خدا به خیر کنه آخر و عاقبتشو یا علی.

جواد رضویان زیر کرسی شب یلدا

 

اخبار فرهنگی - صبحانه

 


ویدیو مرتبط :
کرسی های شب یلدا مدرسه شهید احمد لاچینانی فریدونشهر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هندوانه شب یلدا به اینا میگن!! / عکس


هندوانه شب یلدا به اینا میگن!!