فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

عکس تست گریم بهرام رادان در یک تراژدی



اخبار فرهنگی هنری - عکس تست گریم بهرام رادان در یک تراژدی

بهرام رادان در تازه‌ترین پست خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام تصاویری از تست گریم نقش تاره خود را منتشر کرده است.

 رادان قطعه ویدیویی کوتاه از تست گریم نقش تازه‌اش در صفحه اینستاگرام خود قرار داده و از بازی در نقش «حبیب» خبر داده است.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,عکس بهرام رادان

 

«تراژدی قاسم سبزی کار» عنوان تازه‌ترین پروژه سینمایی این بازیگر است و رویا نونهالی و مهدی هاشمی از دیگر بازیگران اصلی آن هستند.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,عکس بهرام رادان

 

«تراژدی قاسم سبزی کاری» به کارگردانی مشترک رضا کریمی و آزیتا موگویی ساخته می شود و محمدرضا میرانصاری تهیه کنندگی آن را به عهده دارد.

اخبار فرهنگی هنری - شبکه ایران


ویدیو مرتبط :
کلیپ تست گریم بهرام رادان برای فیلم جدیدش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: تست گریم بهرام رادان در یک تراژدی


بهرام رادان قطعه ویدیویی کوتاه از تست گریم نقش تازه‌اش در صفحه اینستاگرام خود قرار داده و از بازی در نقش «حبیب» خبر داده است.

شبکه ایران: بهرام رادان قطعه ویدیویی کوتاه از تست گریم نقش تازه‌اش در صفحه اینستاگرام خود قرار داده و از بازی در نقش «حبیب» خبر داده است.

«تراژدی قاسم سبزی کار» عنوان تازه‌ترین پروژه سینمایی این بازیگر است و رویا نونهالی و مهدی هاشمی از دیگر بازیگران اصلی آن هستند.

«تراژدی قاسم سبزی کاری» به کارگردانی مشترک رضا کریمی و آزیتا موگویی ساخته می شود و محمد رضا میر انصاری تهیه کنندگی آن را به عهده دارد.