فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

عکس بزرگان سینمای ایتالیا در مراسم خاکسپاری یک چهره سیاسی



فدریکو فلینی، میکل آنجلو آنتونیونی و چند تن از دیگر کارگردان‌های بزرگ سینمای ایتالیا سال 1984 در مراسم خاکسپاری انریکو برلینگوئر رهبر حزب کمونیست ایتالیا حضور داشتند.
به گزارش خبرآنلاین، انریکو برلینگوئر در فاصله سال 1972 تا زمان مرگش در 11 ژوئن سال 1984 رهبر حزب کمونیست ایتالیا بود.

فیلمسازان ایتالیایی که در این عکس حضور دارند احترام خاصی برای برلینگوئر قایل بودند. مراسم خاکسپاری این چهره سیاسی در 13 ژوئن 1984 در شهر رم برگزار شد.

سینمای جهان , کارگردانان سینمای جهان

چهره‌های حاضر در این عکس از سمت چپ فرانچسکو رزی (کارگردان «سه برادر»)، فدریکو فلینی  (کارگردان «هشت و نیم» و «جاده»)، کارلو لیتزانی (کارگردان «برنج تلخ»)، شخصی که هویتش نامعلوم است، جیلو پونته کوروو («کارگردان نبرد الجزیره»)، اتوره اسکولا (کارگردان «یک روز به خصوص») و میکل آنجلو آنتونیونی (کارگردان «شب» و «ماجرا») هستند.
منبع:khabaronline.ir


ویدیو مرتبط :
مراسم خاکسپاری باشکوه یکی از مافیای ایتالیا در رم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برگزاری مراسم خاکسپاری یک رئیس مافیا در ایتالیا (+عکس)



اخبار,اخبار بین الملل,خاکسپاری یکی از رهبران مهم مافیای ایتالیا

خاکسپاری یکی از رهبران مهم مافیای ایتالیا روز پنج شنبه در پایتخت این کشور، رم برگزار شد.

به گزارش عصرایران به نقل از یورو نیوز، مراسم مرگ ویتوریو کازامونیکای ۶۵ ساله در حالی برگزار شد که ارکستر موسیقی در این مراسم موسیقی متن پدرخوانده را نواخت و هزاران نفر از پایتخت نشینان در این مراسم شرکت کردند.
برگزاری مراسم خاکسپاری یک رئیس مافیا در ایتالیا (+عکس)

از خودروهای رولز رویس گران قیمت تا حضور چهره های مهم شهر این مراسم باشکوه برگزار شد.

هواداران ویتوریو کازامونیکای حتی پلاکاردی آوردند که روی آن نوشته شده بود "ویتوریو تو رم را فتح کردی و حالا نوبت فتح بهشت رسیده است.”

با این حال یکی از مدعوین در این مراسم گفت با وجود سر و صداهای زیاد حول و حوش این خاکسپاری مراسم اصلی در کلیسا به سادگی هرچه تمام تر برگزار شده است.

اخبار بین الملل - عصر ایران