فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

عکس بدون آرایش نورگل یشیلچای بازیگر نقش گوزل



اخبار,اخبار فرهنگی,بازیگر نقش گوزل

نورگل یشیلچای بازیگر سریال گوزل عکسی از چهره بدون آرایشش را منتشر کرده است. در ادامه عکس بدون آرایش بازیگر نقش گوزل را مشاهده می کنید.

نورگل یشیلچای nurgul yesilcay بازیگر خوش چهره ترکیه ای می باشد.

نورگل یشیلچای 39 سال سن دارد و در سریال گوزل در نقش گوزل ایفای نقش می کند.

این بازیگر عکسی از چهره بدون آرایش خود را در صفحه شخصی اش منتشر کرده است که در ادامه مشاهده می کنید.

 

چهره بدون آرایش بازیگر سریال گوزل

اخبار,اخبار فرهنگی,بازیگر نقش گوزل

 
اخبار فرهنگی - سیمرغ


ویدیو مرتبط :
چندتا عکس از بازیگر نقش چوچانگ در پایتخت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازیگر نقش ستایش عوض می‌شود! +عکس



 

 

بازیگر نقش ستایش عوض می‌شود! +عکس

 

مجموعه ستایش 2 که داستانش مربوط به بیست سال آینده خانواده فردوس و ستایش است با بازیگران جدید آغاز خواهد شد. نکته جالب اینکه قرار است..... قرار است نقش بیست سال آینده ستایش را یکی از دو بازیگر زن سینما وتلویزیون ایران یعنی مریلا زارعی و یا ماه چهره خلیلی ایفا نمایند.

سریال ستایش که در حال پخش از شبکه سه سیما می باشد با تصمیم مدیران شبکه سه سیما وپیشنهاد کارگردان این سریال قرار است ادامه یابد وستایش 2 نیز ساخته شود.

به گزارش تعامل نیوز، مجموعه ستایش 2 که داستانش مربوط به بیست سال آینده خانواده فردوس و ستایش است با بازیگران جدید آغاز خواهد شد. نکته جالب اینکه قرار است نقش بیست سال آینده ستایش را یکی از دو بازیگر زن سینما وتلویزیون ایران یعنی مریلا زارعی و یا ماه چهره خلیلی ایفا نمایند.

اینکه چقدر نقش بیست سال آینده ستایش به چهره این دو بازیگر می آید باید منتظر انجام تست گریم بر روی چهره این بازیگران باشیم ودر صورت تصمیم گروه تولید یکی از این دو بازیگر به ایفای این نقش خواهد پرداخت.

 

منبع: dadna.ir