فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

عکس/ اولین نقش‌آفرینی سارا و نیکا



اخبار,اخبار فرهنگی ,محسن تنابنده

جالب است بدانید مجموعه پایتخت، اولین تجربه کاری سارا و نیکا فرقانی نیست، چرا که پیش‌تر، این هنرپیشه‌های کوچک در سریال «دوباره زندگی» حضور داشتند.

 در حالی که پیش از ساخت سری چهارم مجموعه پایتخت عوامل این سریال به دنبال جایگزینی برای ایفای نقش سارا و نیکا، دختران نقی و هما (محسن تنابنده و ریما رامین‌فر) بودند اما با هماهنگی صورت گرفته سارا و نیکا فرقانی اصل نیز برای چهارمین بار در این مجموعه حضور پیدا کردند.

اما جالب است که بدانید مجموعه پایتخت، اولین تجربه کاری این هنرپیشه های کوچک کشورمان نیست، چرا که سارا و نیکا فرقانی پیشتر از این، در سریال «دوباره زندگی» بازی کرده بودند.

پرستو صالحی، بازیگر این مجموعه با انتشار تصویری از خودش در کنار ثریا قاسمی نوشت: «باورتون میشه این نیم وجبیه خوشگل یکی از دوقلوهای سریال پایتخته اون موقع تو سریال ما (دوباره زندگی) انقدی بودن سارا و نیکا یادش به خیر»

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,محسن تنابنده

 

اخبار فرهنگی - فارس

 


ویدیو مرتبط :
Runeblade؛ اولین نقش آفرینی اختصاصی برای Apple Watch

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قدیمی ترین عکس از اولین نقش مهران مدیری در اولین تئاترش+ عکس



قدیمی ترین عکس از اولین نقش مهران مدیری در اولین تئاترش+ عکس
مهران مدیری بازیگر و کارگردان توانمند ایرانی مدتها پیش از حضور در تلویزیون کار تئاتر می کرد. در زیر قدیمی ترین عکس از اولین نقش مهران مدیری در اولین تئاترش را می بینید.
به گزارش شبکه ایران مهران مدیری بازیگر و کارگردان توانمند ایرانی مدتها پیش از حضور در تلویزیون کار تئاتر می کرد. در زیر قدیمی ترین عکس از اولین نقش مهران مدیری در اولین تئاترش را می بینید.

مهران مدیری,عكس مهران مدیری, قدیمی ترین عکس از مهران مدیری

منبع:inn.ir