فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

عکس‌های هومن برق‌نورد و بهنام تشکر در یک سریال




مجموعه «دودکش» به کارگردانی محمدحسین لطیفی شب‌های ماه مبارک رمضان از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود.

هومن برق‌نورد , بهنام تشکر , اخبار فرهنگی و هنری


سریال «دودکش» با بازی هومن برق‌نورد و بهنام تشکر هر شب ساعت 22:30 از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

 

هومن برق‌نورد , بهنام تشکر , اخبار فرهنگی و هنری

 

سریال «دودکش» درباره دو خانواده است که زندگی ساده‌ای دارند و یک قالیشویی را اداره می‌کنند، اما هر بار ماجرا‌ها و مسائلی برای آن‌ها اتفاق می‌افتد.

 

هومن برق‌نورد , بهنام تشکر , اخبار فرهنگی و هنری

 

بهنام تشکر، هومن برق‌نورد، سیما تیرانداز، الناز حبیبی، نگار عابدی از جمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

 

هومن برق‌نورد , بهنام تشکر , اخبار فرهنگی و هنری

 

برزو نیک‌نژاد نویسنده این سریال است.

 

هومن برق‌نورد , بهنام تشکر , اخبار فرهنگی و هنری

 

بهنام تشکر و نگار عابدی

منبع:khabaronline.ir


ویدیو مرتبط :
بزن و برقص بهنام تشکر و هومن برق نورد در سریال دودکش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ازدواج پر جنجال «بهنام تشکر» با خواهر «هومن برق نورد»



بهنام تشکر , اخبار بازیگران , هومن برق نورد

بهنام تشکر: من با خواهر هومن برق نورد (فیروز) ازدواج کرده ام و او هم خواهر مرا به همسری پذیرفته است ولی بین ما دو نفر...

"بهنام تشکر" بازیگر نقش "نصرت" در مجموعه "دودکش" گفت: در مجموعه "دودکش" ایفاگر نقش "نصرت" هستم که خانواده ای با وضعیت مالی پایین و زیر خط فقر است.

وی افزود: در این مجموعه من با خواهر هومن برق نورد (فیروز) ازدواج کرده ام و او هم خواهر مرا به همسری پذیرفته است ولی بین ما دو نفر بگومگوهایی روی می‌دهد که خالی از لطف نیست.
بازیگر نقش "نصرت" تصریح کرد: من و فیروز (هومن برق نورد) ایدئولوژی یکدیگر را قبول نداشته و دچار یا درگیر کل کل هایی می‌شویم که همه گفتگوهای ما منجر به حفظ یک ریتم ثابت و  کمدی در "دودکش" می شود.

وی با اشاره به حضور "جواد عزتی" اظهار داشت: آمدن "جواد عزتی" چالش های کار را بیشتر کرده و اکنون "برزو نیک نژاد" نویسنده "دودکش" مشغول نگارش زیباترین بخش های این مجموعه با حضور "جواد عزتی" است.

"تشکر" در خصوص حضورش در مجموعه "دودکش" گفت: در گذشته با "محمد حسین لطیفی" کار کرده ام و ارادات خاصی به او دادم و از دلایل دیگر حضورم در  "دودکش" "هومن برق نورد" بازیگر خوب مجموعه های تلویزیونی تئاتر و سینما است.

وی با اشاره به طنز بودن این اثر تلویزیونی تصریح کرد: "دودکش" داستان زندگی دو خانواده از قشر متوسط جامعه را بیان می‌کند یکی از آن ها در قالیشویی کار می‌کند و اتفاقاتی را با خود به همراه می آورد.

تشکر در خصوص جنس کمدی و بازی او و "هومن برق نورد" افزود: در چند مجموعه من به همراه "هومن برق نورد" همبازی بودیم که به صورت تصادفی هم در یک اثر کمدی متفاوت با نام "دودکش" نیز دوباره کنار یکدیگر جمع قرار گرفتیم.

وی خاطرنشان کرد: جنس کار و بازی من و "هومن برق نورد" با "دزد و پلیس" و "ساختمان پزشکان" متفاوت است و امیدوارم این مجموعه هم با به چالش کشیدن اتفاقات و مشکلات افراد جامعه مورد توجه مردم قرار گیرد.
منبع: yjc.ir