فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

عکس‌های منتشرنشده یک بازیگر حراج می‌شود



حراج عکسهای مریلین مونرو,عکس های منتشرنشده مریلین مونرو

عکس‌های منتشرنشده یک بازیگر حراج می‌شود

بیش از 3700 عکس منتشرنشده از مریلین مونرو بازیگر معروف هالیوود به حراج گذاشته می‌شود.

به گزارش  خبرآنلاین، این عکس‌ها اثر میلتن اچ. گرین عکاس معروف دهه‌های 1950 و 1960 است و قرار است روز 27 ژوئیه توسط «پروفایلز این هیستوری» فروخته شود.

گرین که عکاس مد و عکاس افراد معروف بود، عکس‌هایی فراموش‌نشدنی گرفت که روی جلد بیش از 100 مجله مانند «لایف»، «لوک»، «گلمور»، «تاون اند کانتری» و «وُگ» کار شد.

اولین عکس‌های او از مریلین مونرو سال 1953 در مجله «لوک» منتشر شد. آن‌ها نه تنها دوستان خوبی برای هم شدند، بلکه یک شرکت تولید فیلم هم راه‌اندازی کردند که دو فیلم «ایستگاه اتوبوس» (1957) و «Prince and the Showgirl» تولید 1957 در آن ساخته شد.

گرین طی چهار سال در 52 جلسه از مونرو عکس گرفت.

حراجی همچنین شامل 75 نگاتیو اصلی و اسلاید از چهره‌هایی چون استیو مکویین، کیم نواک، سوزان ساراندون، باربارا استرایسند، الیزابت تیلور، جین فاندا، آدری هپبرن و کری گرانت است.

مونرو در فیلم‌هایی چون «چگونه می‌توان با یک میلیونر ازدواج کرد»، «نیاگارا»، «آقایان موطلایی‌ها را ترجیح می‌دهند»، «رودخانه بدون بازگشت»، «خارش هفت ساله» و «بعضی‌ها داغش را دوست دارند» بازی کرد. او پنجم اوت 1962 در 36 سالگی درگذشت.

سال گذشته برگزارکنندگان جشنواره فیلم کن به مناسبت پنجاهمین سال درگذشت مونرو، او را چهره پوستر جشنواره قرار دادند. سال 2012 همچنین مونرو موضوع فیلم «هفته من با مریلین» با بازی میشل ویلیامز بود. درام موزیکال «Smash» تولید شبکه ان‌بی‌سی نیز به او ادای احترام کرد./خبرآنلاین

 

 

 


ویدیو مرتبط :
وقتی حراج ها هم دیگر حراج نیستند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: حراج لباس عروس بازیگر مشهور


جالب است بدانید سایز کمر این لباس عروس 20 اینچ بوده است که بعدها به سایز طبیعی تر 22 تغییر کرده است ، او آن زمان نیز یک هنرپیشه موفق بود که در آن سال نامزد دریافت جایزه اسکار نیز بوده است.

جام نیوز: لباس عروسی ای که بازیگر معروف و اسطوره ای هالیوودی "الیزابت تیلور" در اولین مراسم ازدواجش به تن داشته است با قیمت پایه 50 هزار پوند به حراج گذاشته شد.

این لباس زیبا که با مروارید به زیبایی تزئین شده و از جنس ساتن است توسط طراح معروف "هلن رز" در سال 1950 طراحی و دوخته شده و الیزابت تیلور آن را در مراسم ازدواجش با همسر اول خود "نیکی هیلتون" به تن داشت. او آن زمان 18 ساله بود و در این لباس بیشتر شبیه شخصیتهای انیمیشنی دیده میشود.

عکس: حراج لباس عروس بازیگر مشهور

 جالب است بدانید سایز کمر این لباس عروس 20 اینچ بوده است که بعدها به سایز طبیعی تر 22 تغییر کرده است ، او آن زمان نیز یک هنرپیشه موفق بود که در آن سال نامزد دریافت جایزه اسکار نیز بوده است. آن سال خبر ازدواج "الیزابت تیلور" عنوان جنجالی ترین خبر سال را  از آن خود کرد و در مراسم ازدواج پر هزینه او که در یک هتل لوکس در لوس آنجلس با بیش از 700 میهمان سرشناس برگزار شد که میان آنان نام ستاره های هالیوودی معروفی به چشم میخورد.

این لباس زیبا 11 متر دنباله دارد و گفته میشود برای تهیه آن بیش از 15 نفر به صورت تمام وقت و به مدت 3 ماه روی آن کار کرده اند.

"الیزابت تیلور" و هیلتون تنها 8 ماه بعد از این ازدواج پر هزینه و جنجالی از هم جدا شدند.

عکس: حراج لباس عروس بازیگر مشهور