فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

عکس‌های علیرضا و خمسه و شقایق فراهانی در یک فیلم



 فیلمبرداری «نیکان و بچه غول» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی رحمان رضایی به پایان رسیده و این فیلم در مراحل فنی است.

به گزارش خبرآنلاین، راف کات فیلم سینمایی «نیکان و بچه غول» به تازگی توسط حسن حسن‌دوست به پایان رسیده و هم اکنون فیلم برای انجام امور سی جی آی و کامپوزیت به کارن آراکلیان سپرده شده است.

صداگذاری کار نیز برعهده اسحاق خانزادی است و به زودی آغاز خواهد شد. به گفته رضایی گروه تلاش می‌کنند تا فیلم برای نمایش در جشنواره فیلم فجر سال جاری آماده شود.

 شقایق فراهانی,علیرضا و خمسه,نیکان و بچه غول

 شقایق فراهانی

امبد جوان، ویشکا آسایش، شقایق فراهانی، علیرضا خمسه، انوشیروان ارجمند، اسدالله یکتا و هنرمند خردسال علی خلج امیرحسینی بازیگران اصلی «نیکان و بچه غول» هستند.

  شقایق فراهانی,علیرضا و خمسه,نیکان و بچه غول

 اسدالله یکتا

این فیلم که به صورت رئال و انیمیشن فیلمبرداری شده، داستان پسر بچه‌ای به نام نیکان را روایت می‌کند که به همراه خانواده خود برای تفریح به دامنه کوه دماوند می‌روند، اما نیکان به درون چاهی می‌افتد و با دنیایی اسرار آمیز مواجه می‌شود. همسفر او در این دنیا بچه غولی به نام خوخو است...

  شقایق فراهانی,علیرضا و خمسه,نیکان و بچه غول

 علیرضا خمسه

عوامل اصلی این فیلم عبارتند از: فیلمنامه نویس: افسر شایان، مجری طرح: حبیب‌ الهیاری، مدیر فیلمبرداری: کامیار فاروقی، صدابردار: اسحاق خانزادی، طراح صحنه و لباس: حسن روح‌پرور، طراح گریم: شادی آفرین الهیاری، مسوول بخش CGI و VFX: کارن آراکلیان، مدیر تدارکات: امیر عبدالغنی، برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان: مجید کرباسیان، منشی صحنه: پانته‌آ حسینی،طراحی کاراکترها:حسن تبریزی، استوری‌بورد: بردیا سرشار، پریورنر: سینا برومند، مدیر فنی: علیرضا اخباری، عکس: سیامک قدکچیان، گروه فیلمبرداری: ابراهیم عزت‌خواه، حامد عزت‌خواه، ابوذر چهاردولی، یوسف برنده سیفی، مصطفی امیری، محمود خراسانی و مهدی نیک‌رفتار، گروه کارگردانی: سمیه اینانلو، دستیار صحنه‌ و لباس: مهدی قوچانی، ثمینه افتخاری، سیاوش آهنگر، دستیار صدا: کاوه دیداری، دستیار تدارکات: مقداد موسوی، صادق بهبودیت و سیدجواد نیکچه، پذیرایی: صدیقه دولت آبادی، سمانه مرتضوی.... / خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
‫آنا نعمتی، شقایق فراهانی و مارال فرجاد در اکران خصوصی فیلم "جاودانگی"‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

علیرضا خمسه، رامبد جوان، ویشکا آسایش و شقایق فراهانی در یک فیلم



سینما - فیلم‌برداری فیلم سینمایی «نیکان و بچه غول» به کارگردانی رحمان رضایی و تهیه کنندگی حبیب‌ اللهیاری در تهران به پایان رسید.

بازیگران فیلم نیکان و بچه غول,تصاویری از فیلم نیکان و بچه غول
فیلمبرداری «نیکان و بچه غول» که 68 جلسه به طول انجامید از اوایل تیر ماه سال جاری آغاز شد و به ترتیب در لوکشین‌هایی چون دامنه کوه دماوند، منطقه غرب اتوبان همت، موزه‌سینما و ایستگاه مترو شهید همت ادامه یافت و اواخر هفته گذشته نیز با فیلمبرداری آخرین سکانس به پایان رسید.

بازیگران فیلم نیکان و بچه غول,تصاویری از فیلم نیکان و بچه غول
تدوین «نیکان و بچه غول»که به‌صورت همزمان با فیلمبرداری آغاز شده بود، همچنان ادامه دارد و صداگذاری آن نیز درحال انجام است.

بازیگران فیلم نیکان و بچه غول,تصاویری از فیلم نیکان و بچه غول
این فیلم داستان پسر بچه‌ای به نام نیکان را به تصویر می‌کشد که به همراه خانواده خود برای تفریح به دامنه کوه دماوند می روند. اما نیکان به درون گودالی می افتد و با دنیایی اسرار آمیز مواجه شده و در این دنیا با بچه غولی به نام خوخو آشنا می‌شود.

بازیگران فیلم نیکان و بچه غول,تصاویری از فیلم نیکان و بچه غول
در این فیلم که به صورت رئال و انیمیشن فیلمبرداری شده و از جلوه های ویژه رایانه ای نیز بهره خواهد برد، بازیگرانی چون رامبد جوان، ویشکا آسایش، انوشیروان ارجمند، صالح میرزا آقایی، علی خلج، اسدالله یکتا، فرامرز روشنایی، ملیکا رضی و علیرضا خمسه و شقایق فراهانی نقش آفرینی می‌کنند.

بازیگران فیلم نیکان و بچه غول,تصاویری از فیلم نیکان و بچه غول
70 درصد فیلمبرداری این پروژه که با مشارکت شصت درصدی بنیاد سینمایی فارابی تهیه شده، به صورت کروماکی و 30 درصد آن درفضای باز صورت گرفته است.... / خبر آنلاین