فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

عکسهای نیکی کریمی در فیلم سینمایی «تمشک»



نیکی کریمی,عکسهای نیکی کریمی,عکس نیکی کریمی در فیلم تمشک

عکسهای نیکی کریمی در فیلم سینمایی «تمشک»

در حالیكه تاكنون نیمی از صحنه های این فیلم جلوی دوربین رفته بازی نیكی كریمی و مهران احمدی در تمشك نیز به پایان رسیده است.چمخاله دیگر لوكیشن فیلم سالور است كه بخشی از صحنه های فیلم تمشك در...

«تمشك» در شمال از نیمه گذشت
فیلمبرداری فیلم سینمایی «تمشك» به كارگردانی سامان سالور به نیمه رسید،در حالیكه تاكنون نیمی از صحنه های این فیلم جلوی دوربین رفته بازی نیكی كریمی و مهران احمدی در «تمشك» نیز به پایان رسیده است.

 

نیکی کریمی,عکسهای نیکی کریمی,عکس نیکی کریمی در فیلم تمشک

 نیکی کریمی در فیلم سینمایی «تمشک»


گروه همچنان در شمال کشور در لنگرود و بندر کیاشهر مشغول فیلمبرداری هستند. چمخاله دیگر لوكیشن فیلم سالور است كه بخشی از صحنه های «تمشك» در این مكان فیلمبرداری خواهد شد. مهدی پاکدل، سمیرا حسن پور، شعله مرادی، سید علی موسویان، تبسم هاشمی، بیژن افشار، محمود نظرعلیان، سهی بانو ذوالقدر، شیرین بیده، منصور نوبخت و رومینا سوری‌کی دیگر بازیگران این فیلم هستند كه قرار است اولین نمایش آن در جشنواره فجر باشد. ساسان سالور تهیه‌كنندگی «تمشك» را بر عهده دارد. این فیلم محصول موسسه فرهنگی پژواک سکوت است.

 

نیکی کریمی,عکسهای نیکی کریمی,عکس نیکی کریمی در فیلم تمشک

نیکی کریمی در فیلم سینمایی «تمشک»

 نیکی کریمی,عکسهای نیکی کریمی,عکس نیکی کریمی در فیلم تمشک

نیکی کریمی در فیلم سینمایی «تمشک»

نیکی کریمی,عکسهای نیکی کریمی,عکس نیکی کریمی در فیلم تمشک

 

بازی نیکی کریمی در فیلم «تمشک» سامان سالور به پایان رسید.این به ایسنا بازیگر گفت: فیلمبرداری این فیلم در لاهیجان ادامه داشت و بازی من طی روزهای گذشته به پایان رسید.


کریمی از حضورش در مقابل دوربین «سرزمین کهن» کمال تبریزی به عنوان اولین تجربه سریالش خبر داد و اظهار کرد: از 25 آبان ماه کارم در این سریال آغاز می‌شود و در بخش کوتاهی از فصل دوم که فیلمبرداریش یک ماه به طول خواهد انجامید، حضور دارم و برای سال بعد در فصل سوم «سرزمین کهن» حضور کامل خواهم داشت.


وی تجربه همکاری با کمال تبریزی در «خیابان‌های آرام» را بسیار خوب برشمرد و گفت: احترام زیادی برای ایشان قائل هستم و همین باعث شد که پیشنهادشان را برای حضور در این سریال بپذیرم.نیکی کریمی فیلم «زندگی جای دیگری است» به کارگردانی منوچهر هادی را نیز برای حضور در جشنواره فیلم فجر خواهد داشت.
منبع: banifilm.ir


ویدیو مرتبط :
فیلم سینمایی شیفت شب / نیکی کریمی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصویر متفاوت نیکی کریمی در یک فیلم سینمایی / «چهارشنبه 19 آبان» راهی جشنواره می‌شود



اخبار,اخبارفرهنگی,تصویر متفاوت نیکی کریمی

اخبارفرهنگی - تصویر متفاوت نیکی کریمی در یک فیلم سینمایی / «چهارشنبه 19 آبان» راهی جشنواره می‌شود

فیلم سینمایی «چهارشنبه 19 آبان» به کارگردانی وحید جلیلوند و با بازی نیکی کریمی راهی سی و سومین جشنواره فیلم فجر می‌شود.

نیکی کریمی نقش اصلی این فیلم سینمایی را بازی می‌کند و برای ایفای این نقش با ظاهری متفاوت نسبت به دیگر فیلم‌هایش مقابل دوربین رفته است.

در خلاصه داستان «چهارشنبه 19 آبان» آمده است: یک آگهی غیر متعارف در بخش نیازمندی‌های روزنامه همشهری، جمعیت کثیری را در روز مشخصی به خیابان می‌کشد. دخالت پلیس قائله را علی الظاهر پایان می‌دهد اما...

اخبار,اخبارفرهنگی,تصویر متفاوت نیکی کریمی

امیر آقایی، شاهرخ فروتنیان، برزو ارجمند، آفرین عبیسی، سعید داخ، کتانه افشاری‌نژاد، میلاد یزدانی، سحر احمدپور، حشمت آرمیده و وحید جلیلوند دیگر بازیگران این فیلم هستند.

علی جلیلوند یکی از تهیه‌کنندگان این فیلم سینمایی درباره آخرین وضعیت آماده‌سازی این فیلم  گفت: «اکنون در حال آماده‌سازی مراحل پایانی تولید فیلم هستیم و فرم حضور در جشنواره فجر را هم پر کرده‌ایم. ضمن آنکه با روند فعلی، فکر می‌کنیم نسخه نهایی فیلم تا اواسط دی‌ماه آماده شود.»

او افزود: «اخیرا کارن همایونفر به گروه اضافه شده و به زودی مراحل ساخت موسیقی فیلم را آغاز می‌کند. همچنین وحید جلیلوند در اولین تجربه بلند سینمایی خود به همراه سپهر وکیلی مراحل پایانی تدوین را انجام می‌دهند و علیرضا علویان هم در حال صداگذاری است.»

جلیلوند همچنین با اشاره به حضور این فیلم در جشنواره فجر اظهار کرد: «در کنار بازیگران مطرح سینمای کشور، سحر احمدپور و میلاد یزدانی به عنوان دو چهره جدید در این فیلم سینمایی حضور دارند که با رونمایی «چهارشنبه 19 آبان» در جشنواره فیلم فجر به سینمای ایران معرفی خواهند شد.»

اخبارفرهنگی - خبرآنلاین