فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

عواقب یک تصادف برای باران کوثری



اخبار , اخبار فرهنگی,تصادف باران کوثری,تصادف باران کوثری سر فیلمبرداری

 

باران کوثری که شامگاه پنجشنبه‌ در صحنه فیلمبرداری دچار سانحه‌ شده بود، امروز عمل جراحی می‌شود.

باران کوثری که شامگاه پنجشنبه‌ در صحنه فیلمبرداری دچار سانحه‌ شده بود، امروز عمل جراحی می‌شود.

نزدیکان این بازیگر می‌گویند که خطر رفع شده اما او عمل سختی را پیش رو دارد.

باران کوثری شامگاه پنجشنبه هنگام فیلمبرداری فیلم «هفت ماهگی» در خیابان یوسف آباد تهران دچار سانحه شد.

در جریان این حادثه خودرویی که باران کوثری در آن حضور داشت با یک تریلی پارک شده در خیابان تصادف کرد و به دلیل باز نشدن ایربگ ماشین، این بازیگر از ناحیه‌ی سر آسیب دید.

 

اخبار فرهنگی - خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
فیلم تصادف باران کوثری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

باران کوثری تصادف کرد



اخبار,اخبار فرهنگی , باران کوثری

در پی تصادف ماشین باران کوثری که منجر به بستری شدن این بازیگر در بیمارستان شده است، تهیه‌کننده «هفت ماهگی» توضیحاتی داد.

منصور لشگری قوچانی در گفت‌وگویی با ایسنا، تصادف ماشین حامل باران کوثری را در بامداد امروز تایید کرد و گفت: باران کوثری در سر صحنه فیلمبرداری فیلم «هفت ماهگی» با یک جرثقیل تصادف کردند که شکر خدا، سرنشینان این خودرو حالشان خوب است ولی باران کوثری باید تا 48 ساعت استراحت مطلق داشته باشند.

او ادامه داد: خدا رو شکر این بازیگر با این‌که از ناحیه سروصورت زخمی شده ولی عمیق نبوده و هوشیاری‌اش را حفظ کرده است و صحبت می‌کند. هم‌اکنون تعدادی از بازیگران فیلم به ملاقات‌اش به بیمارستان رفته‌اند.

این تهیه‌کننده در پایان به تقدیر از روحیه این بازیگر پرداخت و گفت: خدا رو شکر باران کوثری روحیه‌اش بسیار خوب است و صبح که تصادف کرده است دائما پیگیر ادامه‌ی فیلمبرداری فیلم است. من از او تا این حد که به شغل‌اش اهمیت می‌دهد، متشکرم.

 

اخبار فرهنگی - ایسنا