فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

«عموپورنگ» با قشنگ، ملنگ و پلنگ برمی گردد



 

 

<p style=

 

  «شبكه كودك عموپورنگ» از اواخر مهر ماه به شبكه نمایش خانگی می آید.تهیه كننده این برنامه با اعلام این خبر افزود:

این مجموعه، با همكاری سازمان صداوسیما تولید می شود و شامل كلیپ های عموپورنگ و یك مجموعه نمایشی جدید است كه در كنار كلیپ ها قرار می گیرد.

مسلم آقاجان زاده ادامه داد: در این مجموعه نمایشی جدید، عموپورنگ، امیرمحمد و سه عروسك گربه به نام های قشنگ، ملنگ و پلنگ حضور دارند. داستان هم از این قرار است كه عموپورنگ برای افتتاح شبكه كودك و استخدام مجری، آگهی می دهد و این سه گربه، اصرار دارند كه وارد شبكه شوند. در این میان، عموپورنگ با ماجراهای مختلفی درگیر می شود.

وی با بیان اینكه هر عروسك، به یك نقطه خاص از شهر تعلق دارند، گفت: یكی از عروسك ها از بازار ماهی فروش ها آمده، دیگری كه از زیر زمین آمده با موسیقی زیرزمینی آشناست و پیشی مانكن نام دارد. عروسك بعدی هم بالا شهری است.

این تهیه كننده همچنین اعلام كرد: تا به حال هشت قسمت، تصویربرداری شده و آماده است كه تا آخر مهرماه به بازار عرضه می شود. این قسمت ها ۵۰ تا ۶۰ دقیقه ای هستند و به صورت هفتگی یا دو هفتگی توزیع خواهند شد. با توزیع این هشت قسمت، قسمت های بعدی هم آماده می شوند.

آقاجان زاده درباره ی تعداد قسمت های این مجموعه گفت: این مساله به استقبال مردم بستگی دارد و فصل اول، احتمالا ۱۳ یا ۲۶ قسمت خواهد داشت.

تهیه كننده «شبكه كودك عموپورنگ» در ادامه خاطرنشان كرد: در قسمت های ابتدایی از كلیپ های قدیمی عموپورنگ كه تا به حال از تلویزیون پخش شده، استفاده می كنیم اما به مرور كلیپ های جدید هم خواهیم ساخت. مردم، كلیپ های عمو پورنگ را دوست داشتند و یكی از نكاتی كه به ما گفته بودند این بود كه كلیپ های عموپورنگ را می خواستند. در بازار هم كپی های غیرمجاز با كیفیت ضعیف وجود داشت، این بود كه تصمیم گرفتیم كلیپ ها را با كیفیت خوب به بازار عرضه كنیم..... / خبرگزارى ایسنا




ویدیو مرتبط :
پشت صحنه عموپورنگ و ملنگ شاه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شاهرخ خان به تلویزیون برمی‌گردد



 

 

 

«شاهرخ‌خان» پس از سال‌ها دوری از رسانه تلویزیون، دوباره به صفحه كوچك و جادویی این رسانه عمومی برمی‌گردد. وی در مجموعه جدید هندی «فاتوجی۲» بازی می‌كند.



این مجموعه تلویزیونی دنباله‌ای بر یك مجموعه موفق قدیمی است كه در سال ۱۹۸۶ به روی‌ آنتن رفت.



شاهرخ خان یكی از بازیگران نسخه اریژینال بود و این مجموعه اولین كار هنری او در جلوی دوربین بود.موفقیت وی در این مجموعه كمك كرد تا وی راهی دنیای سینما شود و با حضور در تعدادی فیلم موفق، لقب خان اول بالیوود را بگیرد.سری جدید «فائوجی» را شركت فیلمسازی خود شاهرخ خان به نام «رد چیلیز انیز تینمنت» تهیه می‌كند.



این بازیگر فقط در قسمت اول مجموعه بازی می‌كند و در بقیه قسمت‌های آن حضور نخواهد داشت.او دوباره در نقش آبیمانیو بازی می‌كند كاراكتری كه در نسخ اریژینال داشت و باعث شهرت او شد.



در سری جدید مجموعه او به قتل می‌رسد و قصه مجموعه بر اساس مرگ او شكل گرفته و جلو می‌رود.هنوز زمانی برای تولید و پخش این مجموعه اعلام نشده است.



شاهرخ خان در گفتگویی كه به مناسبت اعلام خبر تولید «فائوجی۲» داشت، درباره فعالیت‌های تازه و رقبای جوان خود نیز صحبت كرد.



وی در پاسخ سوالی درباره احساس خود نسبت به رقبای جوان خویش گفت: بازیگران جوان و تازه كار نیاز صنعت سینمای هر كشوری است و از حضور آنها در دنیای سینما استقبال می‌كنم. در عین حال من موقعیت ویژه خود را در صنعت سینمای هند دارم و نگران حضور جوانان تازه نفس نیستم.»



این خان سینمای هند سال ۲۰۰۹ را سال خوبی از نظر سینمایی برای خود نمی‌داند.به گفته او «از یك سو سر صحنه فیلمبرداری فیلم مجروح شدم و از سوی دیگر، چون فیلم تازه‌ای روی پرده سینما نداشتم، درآمدم كم شد ولی فرصت بیشتری برای همراهی با اعضای خانواده‌ام پیدا كردم.»



شاهرخ خان تا دو ماه دیگر فیلم پر سر و صدای خود «نام من خان است» را روانه پرده سینماهای هند و۴۲ كشور دیگر جهان از جمله آمریكای شمالی ، انگلستان و استرالیا می‌‌كند.



این درام خانوادگی و اجتماعی را «كارن جوهر» كارگردانی كرده و شاهرخ خان در آن یك بار دیگر با «كاجول» همبازی شده است.

 


قصه فیلم درباره یك جوان مسلمان هندی است كه برای پیدا كردن نامزد خود به نیویورك می‌رود و در زمان حضور او در این شهر حادثه یازده سپتامبر اتفاق می‌افتد.