فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

علی ضیاء ممنوع التصویر شد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

علی ضیاء ممنوع التصویر شد / کاشانی واسطه‌ی آشتی مظلومی با مجری تلویزیون

مدیران صداوسیما از سرمربی تیم فوتبال استقلال عذرخواهی کردند.

پس از انتشار کلیپی از علی ضیا مجری تلویزیون که در آن پس از گل پرسپولیس در دربی 81، از الفاظ نامناسبی درباره پرویز مظلومی استفاده کرده و باعث ناراحتی سرمربی استقلال شده بود، مدیران صداوسیما در تماس با مظلومی از اتفاق رخ داده عذرخواهی کردند.

گفته می‌شود مدیران صداوسیما در این تماس تلفنی به سرمربی استقلال گفته‌اند که ضیا تا اطلاع ثانوی ممنوع‌التصویر شده تا درباره وی تصمیم‌گیری شود.

همچنین حبیب کاشانی مدیر تیم فوتبال امید امشب به همراه علی ضیا به اردوی استقلال می‌رود تا واسطه آشتی این مجری با سرمربی استقلال شود.

اخبار فرهنگی - تسنیم


 


ویدیو مرتبط :
علی ضیاء ممنوع التصویر شد!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اولین پست اینستاگرامی علی ضیاء پس از انتشار خبر ممنوع التصویری



علی ضیاء مجری تلویزیون ایران پس از انتشار خبر ممنوع التصویری اش عکسی از خودش را در کنار پرویز مظلومی سرمربی تیم استقلال منتشر کرد.

او در کنار عکس دیدارش با مظلومی این بیت حافظ را هم به اشتراک گذاشته است: «درخت دوستی بنشان که کام دل به بار آرد / نهال دشمنی برکن که رنج بی‌شمار آرد»

ضیاء پس از انتشار فیلمی که در آن به سرمربی استقلال توهین کرده تا اطلاع ثانوی ممنوع التصویر شده است.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار فرهنگی - خبرآنلاین