فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

علیرضا عصار تا پایان امسال كنسرتی ندارد



اخبار,خبر,هنر,اخبار ایران

 

علیرضا عصار اعلام کرد: قطعا تا پایان امسال هیچ برنامه ای برای برگزاری کنسرت در تهران و شهرستان ندارم و در سکوت کامل مشغول برنامه ریزی برای برنامه های سال بعد هستم و به همین دلیل تمام پیشنهادات برای اجرای زنده را رد کردم.

به گزارش خبرنگار بخش موسیقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،علیرضا عصار در سایت رسمی اش نوشته است:«فضای بازار موسیقی به قدری خراب و بد است که ترجیح می دهم فعلا سکوت مطلق داشته باشم و وارد آن نشوم. هرچقدر بیشتر از این فضا دور باشیم بهتر است چون به نظرم در این بازار راکد مخاطبان موسیقی هم چندان رغبتی برای کنسرت رفتن ندارند و بهتر است تا مطلوب شدن اوضاع اجرایی نداشته باشم.»

حبیب صبور ـ مدیر برنامه های علیرضا عصار ـ نیز در همین رابطه توضیح داد: تمرینات كنسرت سال آینده گروه از نیمه های بهمن ماه شده اما در كنسرت سال ۹۱ بخش عمده رپرتوار تغییر خواهد كرد.

او افزود: در این کنسرت که برای اردیبهشت ماه سال آینده برنامه ریزی شده است، قطعاتی از دو آلبوم «محتسب» و «بازی عوض شده» همراه با چهار قطعه از آلبوم جدیدی که هنوز منتشر نشده است، اجرا می شود.

صبور، تنظیم کننده قطعات این کنسرت را فواد حجازی معرفی كرد و افزود: فضای ارکستر در این کنسرت کاملا تغییر می کند و به گونه ای است که سازهای کوبه ای و چند سازایرانی همچون تار به ارکستر اضافه خواهد شد.

رپرتوار کنسرت جدید «علیرضا عصار» بعد از شش سال به کلی تغییرخواهد کرد.

وی در همین رابطه توضیح داد: در کنسرت های گذشته دو یا سه قطعه به رپرتوار جدید اضافه می شد اما در این کنسرت بیشترقطعات جدید هستند.... / خبرگزارى ایسنا


ویدیو مرتبط :
علیرضا عصار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کنسرت متفاوت علیرضا عصار در تهران



 

 

کنسرت متفاوت علیرضا عصار در تهران

 

کنسرت علیرضا عصار با یک ترکیب و ارکسترجدید و همان اعضای گروه قبلی اول در تهران و بعد در شهرستان ها برگزار می شود.

حبیب صبور مدیربرنامه های علیرضا عصار در گفتگو با شبکه ایران گفت: آلبوم «محتسب» استقبال خیلی خوب و غیر قابل پیش بینی داشت و با تیراژ بالا عرضه شد.

وی افزود:تقریبا تا بیست روز آینده نیز آلبوم بعدی علیرضا عصار «بازی عوض شده» به همت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس منتشر میشود.

صبور ادامه داد: تصمیم داریم بعد از انتشار دو آلبوم «محتسب» و «بازی عوض شده» با یک ترکیب و ارکسترجدید البته با همان اعضای گروه قبلی کنسرتی را اول در تهران و بعد در شهرستان ها برگزار کنیم که تاریخ آن بزودی اعلام می شود.

وی گفت: به علت افزوده شدن قطعات جدید در این دو آلبوم و یک سری سازهای جدید نیاز به یک ترکیب جدید داریم به همین سبب کنسرت این بار علیرضا عصار با گروه متفاوت اجرا میشود.

علیرضا عصار قصد دارد در این کنسرت ها کلیه قطعات آلبوم جدید و تعدادی از قطعات سا لهای گذشته اش را اجرا کند.

تا کنون اصفهان، شیراز، رشت و کرمان در اولویت برگزاری کنسرت علیرضا عصار هستند و قرار است تا قبل از پایان سال در این شهر ها کنسرتی برگزار شود.... / شبکه ایران