فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

علیرضا خمسه در نقش مادر بزرگ!/عکس



سری دوم از مجموعه «کوچه مروارید» امروز - یکم بهمن ماه - در یک کارخانه کلید می‌خورد. علیرضا خمسه در این مجموعه عروسکی «در نقش «مادربزرگ مارجان» مقابل دوربین می‌رود.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,علیرضا خمسه

 اخبار فرهنگی - نامه نیوز

 


ویدیو مرتبط :
خاطره جالبِ خمسه از بازخورد نقش منفیش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مادر بزرگ ها نقش حیاتی در تغذیه سالم برای كودكان ایفا می كنند



 

 

تغذیه سالم,غذای کودکان

 

یك متخصص تغذیه و سلامت اجتماعی در آمریكا تاكید كرد مادر بزرگ ها در جوامع غیرغربی نقش كلیدی در تغذیه و سلامت كودكان ایفا می كنند و نباید در برنامه های سلامت و تغذیه برای زنان و كودكان نادیده گرفته شوند.

به گزارش سرویس بهداشت و درمان ایسنا، دكتر جودی آیوبل با بازبینی۶۰ مطالعه فرهنگی و بهداشتی در ۳۵ كشور آسیایی، آفریقایی و آمریكای لاتین بین سالهای ۱۹۹۵ و ۲۰۱۰ میلادی به این نتایج دست یافته است. موضوعات بررسی شده شامل مطالعات چاپی در مجلات دانشگاهی و موضوعات و مطالب منتشر شده از سوی سازمان های غیردولتی، آژانس های توسعه بین المللی و دانشگاه ها بوده اند.

دكتر آیوبل در این باره اظهار داشت: بازبینی های من نشان داد در تعداد اندكی از برنامه های تغذیه ای غیرغربی از دانش و تجربه فوق العاده مادربزرگ ها در زمینه تغذیه كودكان و مادران آنها و برنامه های سلامتی استفاده می شود در حالی كه نقش آنها واقعا در این گونه موارد حائز اهمیت بوده و در بسیاری از موارد مفیدتر و موثرتر از روشهای سیاستگذاران و برنامه ریزی های تغذیه ای است.

این بازبینی گسترده به تفصیل در مجله «تغذیه مادران و كودكان» به چاپ رسیده است..... /  خبرگزارى ایسنا