فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

علیخانی نامزدهای اجرا و گزارشگری را معرفی می‌کند / از رامبد جوان و عادل فردوسی‌پور تا علی ضیا



اخبارفرهنگی و هنری,خبرهای فرهنگی و هنری,علیخانی

برنامه «سه ستاره» با محوریت انتخاب برگزیدگان تلویزیون در سال 1394 از امشب ساعت 20 روی آنتن شبکه سوم سیما می‌رود.

این برنامه با اجرا و تهیه‌کنندگی احسان علیخانی هشت شب به صورت زنده نامزدهای آثار و برنامه‌های تلویزیونی را اعلام می‌کند و قرار است در هشت بخش اصلی که شامل «مجری»، «برنامه‌های ورزش و سرگرمی»، «گزارشگران برنامه‌ای»، «مجموعه‌های داستانی و نمایشی»، «بازیگران مرد»، «بازیگران زن» و و دو بخش جنبی متشکل از «ورزشکاران برتر زن و مرد» این کاندیداها به مردم معرفی شوند تا در نهایت مردم با ارسال نظراتشان به سامانه پیامکی برنامه برگزیده‌شان را معرفی کنند.


در نهایت در برنامه سال تحویل 95 با جمع‌بندی پیامک‌های مردم، برگزیده معرفی و تندیسش در حضور مهمانان مردمی که در استودیو حاضر هستند به او اهدا شود.


اما بنا بر این گزارش «سه ستاره» امشب کاندیداهای دو بخش «مجریان تلویزیونی» و «گزارشگر» را معرفی می‌کند. نامزدهایی که در مرحله اول از طریق مدیران هر شبکه به صورت فهرستی آماده شد و در اختیار داوران برنامه قرار گرفت و از امشب و در مرحله آخر انتخاب از میان این کاندیداها در اختیار مردم است. کاندیداهای بخش مجریان تلویزیونی به شرح زیر است:
رامبد جوان، محمدجعفر خسروی، میلاد دخانچی، نجم‌الدین شریعتی، علی ضیا، عادل فردوسی‌پور، داریوش فرضیایی و ندا ملکی. و اما در بخش گزارشگر هم عترت افشار، محسن حاجیلو، شاهین صمدپور، محمود کریمی، محمد حسین میثاقی و حامد میرزاپور کاندیداهای معرفی شده هستند.


در پایان گفتنی است؛ «سه ستاره» با اجرا و تهیه‌کنندگی احسان علیخانی هرشب ساعت 20 تا 22 روی آنتن می‌رود.

 

اخبار فرهنگی و هنری - باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
رامبد جوان و عادل فردوسی پور در آزادی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

روایت رامبد جوان از گیر انداختن عادل فردوسی پور و نه شنیدن از علی دایی



اخبار,اخبارورزشی,رامبدجوان

رامبد جوان می گوید فوتبالی نیست و حتی بازی های مهم فوتبال را تماشا نمی کند. با این حال او گهگاهی در فوتبال آفتابی می شود. مثلا رامبد جزو معدود چهره های هنری است که در برنامه 90 حاضر شده و یکی دو بار هم روی خط این برنامه آمده است.

 

او رابطه خوبی با عادل فردوسی پور دارد و درباره دعوت از این مجری محبوب به برنامه خندوانه می گوید: «او را دعوت کرده ام ولی فعلا از دستم فرار می کند. اما او را گیر می اندازم.» رامبد جوان ادامه می دهد: «یک با من به برنامه 90 رفتم.

 

یک بار هم عادل دعوت من را پذیرفت و یکی از برنامه های نوروز 93 آمد. این بار هم او را خندوانه می آورم تا دو بر یک جلو بیفتم.» جوان درباره حضور علی دایی در برنامه اش می گوید: «او را دعوت کردم ولی گفت نمی آید.»

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین