فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

عكس/«رویا تیموریان» در تیم والیبال



اخبار فرهنگی - عكس/«رویا تیموریان» در تیم والیبال

ما چند نفر از خانم های بازیگر چند سالی است که والیبال کار می کنیم و من کاپیتان تیم مان هستم.

به گزارش سینماخبر،او مهمترین هدف این تیم را انجام فعالیتهای خیریه دانست و افزود: هدف ما توجه به رابطه ی هنر و ورزش است اما هدف مهم ترمان، برگزاری مسابقه برای امور خیریه است. تاکنون تیم خانم های هنرمند چند بازی خیریه برای بانوان و کودکان بی سرپرست انجام داده است.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,رویا تیموریان

 اخبار فرهنگی - سینماخبر

 


ویدیو مرتبط :
چالش رویا تیموریان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رویا تیموریان از کاپیتانی تیم والیبال می‌گوید


حضور رویا تیموریان و لیلا بلوکات هنرمندان بازیگر در میان تماشاگران مسابقه‌ی والیبال ایران و آلمان در شامگاه 22 تیر ماه برای بسیاری از مردم جالب توجه بود اما موضوع جالب‌تر این است که این دو بازیگر فقط به صورت نمادین در مسابقه‌ی والیبال حضور نداشتند، آن‌ها خودشان تیم والیبال دارند و رویا تیموریان کاپیتان این تیم است!

 خبرگزاری ایسنا: حضور رویا تیموریان و لیلا بلوکات هنرمندان بازیگر در میان تماشاگران مسابقه‌ی والیبال ایران و آلمان در شامگاه 22 تیر ماه برای بسیاری از مردم جالب توجه بود اما موضوع جالب‌تر این است که این دو بازیگر فقط به صورت نمادین در مسابقه‌ی والیبال حضور نداشتند، آن‌ها خودشان تیم والیبال دارند و رویا تیموریان کاپیتان این تیم است!

رویا تیموریان این روزها به دلیل ضعف متونی که به او پیشنهاد می‌شود، به قول خودش خانه‌نشین شده و فعالیتی در سینما و تئاتر ندارد اما به جای آن فعالیت بسیار منظمی در تیم والیبال بانوان هنرمند دارد.

خبرنگار ما، می‌خواست درباره‌ی دلیل حضور این بازیگر در بازی والیبال ایران و آلمان گپی کوتاه با او بزند اما تیموریان خبر دیگری هم داشت و گفت: ما چند نفر از خانم‌های بازیگر چند سالی است که والیبال کار می‌کنیم و من کاپیتان تیم‌مان هستم.

او مهمترین هدف این تیم را انجام فعالیتهای خیریه دانست و افزود: هدف ما توجه به رابطه‌ی هنر و ورزش است اما هدف مهم‌ترمان، برگزاری مسابقه برای امور خیریه است. تاکنون تیم خانم‌های هنرمند چند بازی خیریه برای بانوان و کودکان بی‌سرپرست انجام داده است.

این بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در عین حال خاطر نشان کرد: ما از باشگاه هنرمندان جدا شده‌ایم و می‌خواهیم مستقل باشیم به این معنا که حدود شش نفر هستیم که می‌خواهیم تیم جداگانه‌ای تشکیل بدهیم. آیین‌نامه‌مان را هم نوشته‌ایم که باید به تأیید نهایی برسد، در هر حال تیم ما به زودی به عنوان یک تیم مستقل و با نامی مشخص فعالیت خود را ادامه خواهد داد.

این بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون از همراهی فدراسیون والیبال با این تیم قدردانی کرد و ادامه داد: ‌فدراسیون خیلی به ما محبت داشت. برای بازی والیبال هم از طریق لیلا بلوکات ارتباطی برقرار و این امکان فراهم شد که سه چهار نفر از خانم‌ها به صورت محدود در مسابقه‌ی فینال حضور داشته باشند. هدفمان این است که با خود فدراسیون ارتباط مستقیم برقرار کنیم.

تیموریان در پاسخ به این پرسش که آیا این خانم‌های هنرمند برای حضور خانم‌ها در مسابقاتی که کمتر حاشیه‌دار است رایزنی می‌کنند، توضیح داد: هنوز فرصتی برای این گفتگو فراهم نشده اما به هر حال ما این موضوع را در ارتباطات آینده‌مان پیگیری خواهیم کرد تا در صورت امکان، خانم‌ها بتوانند در مسابقات فینال بازی‌هایی مانند والیبال، فوتسال و... که کمتر حاشیه‌دار است و مصونیت‌شان حفظ می‌شود، حضور داشته باشند.

او در عین حال یادآور شد: فکر می‌کنم این مسئله خیلی به فدراسیون مربوط نمی‌شود و باید در سطوح بالاتر اتفاق بیفتد اما به هر حال ما این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.