فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

عكس/ بازی همسر رضا عطاران در فیلم «استراحت مطلق»



اخبار فرهنگی - عكس/ بازی همسر رضا عطاران در فیلم «استراحت مطلق»

همسر "رضا عطاران" در فیلم "استراحت مطلق" عبدالرضا کاهانی بازی می‌کند که یکی از صحنه‌های آن بازی وی در زیر آورده شده است.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,رضا عطاران

 اخبار فرهنگی - سینما خبر

 


ویدیو مرتبط :
سکانسهایی از استراحت مطلق کاهانی با بازی رضا عطاران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازی رضا عطاران در کُپی یک فیلم هالیوودی!+عکس



بازی رضا عطاران در کُپی یک فیلم هالیوودی!+عکس

رضا عطاران در تازه ترین فیلم علی عطشانی که عنوان آن کپی عنوان یک فیلم هالیوودی است بازی خواهد کرد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

علی عطشانی کارگردان جوان سینمای ایران که آخرین ساخته سینمایی اش با عنوان «تلفن همراه رییس جمهور» نتوانسته مجوز پخش در سینماها را پیدا کند این روزها مراحل پیش تولید تازه ترین فیلمش را می گذراند. فیلمی که با گرته برداری از عنوان یک فیلم هالیوودی «شیطان شلوار لی می پوشد» نام گرفته است.

منبع گرته برداری عطشانی یک فیلم هالیوودی با نام «شیطان پرادا می پوشد» محصول 2006 است که کارگردانی آن برعهده «دیوید فرانکِل» بوده و «مریل استریپ»، «آن هاتاوی» و «امیلی بلاونت» نقشهای اصلی آن را ایفا می کردند. داستان کمیک «شیطان پرادا می پوشد» درباره دختر جوانی بود که بعد از مسافرت به نیویورک به عنوان دستیار یک سردبیر کاملا جدی به کار مشغول می شد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

نمایی از پوستر فیلم «شیطان پرادا می پوشد» با بازی مریل استریپ

فیلمنامه «شیطان شلوار لی می پوشد» را پیمان عباسی نوشته و تهیه کنندگی کار هم برعهده حمید اعتباریان تهیه کننده کمدی خوش ساخت «سن پطرزبورگ» است. در طرح اولیه فیلمنامه این کار با مردی روبروییم که می خواهد خودکشی کند و شیطان در نقش یک زن از او درخواست می کند تا 6 آرزو کند تا در پایان روحش را به او هدیه کند! چنان که «بانی فیلم» گزارش داده بناست نقش اصلی این فیلم توسط کمدین شناخته شده این روزهای سینمای ما رضا عطاران ایفا شود؛ سینماگری که اولین ساخته سینمایی اش «خوابم می آد» توانسته اکران 91 را از رکود مزمن اش تا حدی هم شده، برهاند.

با صدور پروانه ساخت این فیلم شهریور ماه کلید می خورد. لیلا اوتادی دیگر بازیگر فیلم است. فیلم عطشانی 4 بازیگر اصلی دیگر دارد که به زودی انتخاب خواهند شد. به گفته حمید اعتباریان تهیه کننده این پروژه تاکنون حضور علیرضا شمس شریفی به عنوان دستیار اول کارگردان و برنامه ریز در فیلم قطعی شده و قرار است طی روزهای آینده بقیه عوامل پشت دوربین نیز انتخاب شوند.