فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

عطاران، نگار جواهریان، پانته آ بهرام «بی خود و بی جهت» دور هم


عبدالرضا کاهانی فیلم «بی خود و بی جهت» را با حضور رضا عطاران، پانته آ بهرام، نگران جواهریان و احمد مهران فر می سازد. او مدتی است تمرین با بازیگرانش را در سکوت خبری آغاز کرده است. تمرینات در خانه ای در غرب تهران در جریان است.

عبدالرضا کاهانی فیلم «بی خود و بی جهت» را با حضور رضا عطاران، پانته آ بهرام، نگران جواهریان و احمد مهران فر می سازد. او مدتی است تمرین با بازیگرانش را در سکوت خبری آغاز کرده است. تمرینات در خانه ای در غرب تهران در جریان است. این خانه قرار است تنها لوکیشن جدیدترین فیلم کاهانی باشد. یک منبع موثق در این باره گفت: «چند وقتی است که تمرینات با حضور چهار بازیگر اصلی فیلم آغاز شده و فیلمبرداری از 20 آبان شروع می شود. کل فیلم هم در همین خانه فیلمبرداری خواهد شد».

«بی خود و بی جهت» قرار است تجربه ای جدید در سینمای ایران باشد. این فیلم اجتماعی قرار است در تایم واقعی (real time) ساخته شود. تمام داستان در یک ساعت و نیم اتفاق می افتد که زمان فیلم هم همین یک ساعت و نیم خواهد بود. بی خود و بی جهت مضمونی اجتماعی دارد و تمام داستان آن در روز اتفاق می افتد. کاهانی که دو سه فیلم آخرش را با چهره های مشهور و حرفه ای سینما جلوی دوربین برده است می خواهد در فیلم جدیدش برای نقش های فرعی از بازیگران ناشناس استفاده کند.

این درحالی است که چهار نقش اصلی فیلم بازیگران مطرح و مشهوری هستند که پیش از این هم تجربه همکاری با کاهانی را داشته اند. پانته آ بهرام و نگار جواهریان در «هیچ» با او همکاری داشتند که بازی هر دو هم مورد تحسین منتقدان و مخاطبان واقع شدند.

رضا عطاران هم بعد از «اسب حیوان نجیبی است» دومین همکاری اش با کاهانی را آغاز کرده است. اسب حیوان نجیبی است جزو معدود تجربه های عطاران در نقشی جدی است هرچند او در این نقش جدی هم باعث خندهتماشاچیان در جشنواره شد. عطران که این روزها مشغول صداگذاری اولین فیلم سینمایی اش با نام «رضا هرگز نمی خوابد» است، درباره فیلم کاهانی گفت: «حضور من در این فیلم قطعی است و تمرینات را شروع کرده ایم. بی خود و بی جهت فیلمی طنز نیست و مثل اسب حیوان نجیبی است مضمون اجتماعی دارد».

عطاران درباره فیلم خودش اضافه کرد: «این روزها در مرحله صداگذاری رضا هرگز نمی خوابد هستیم و به امید خدا فیلم برای جشنواره آماده خواهد شد». ظاهرا به دلیل مشکلات بسیاری که کاهانی برای آخرین فیلمش، اسب حیوان نجیبی است با معاونت سینمایی و چند نهاد دیگر پیدا کرد، تصمیم گرفته الست فیلم جدیدش را در سکوت خبری شروع کند.

ماجرای مقوای دوجداره

کاهانی پیش از این اعلام کرده بود تا اسب حیوان نجیبی است مجوز نمایش نگیرد کار جدیدی شروع نمی کند. او بر عهد خود ایستاد و بلافاصله بعد از دریافت مجوز نمایش برای این فیلم، پیش تولید فیلم جدیدش را شروع کرد.


ویدیو مرتبط :
چالش پانته آ بهرام

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رضا عطاران، پانته‌آ بهرام، نگار جواهریان و احمد مهرانفر در میان تماشاگران



رضا عطاران، پانته‌آ بهرام، نگار جواهریان و احمد مهرانفر در میان تماشاگران

عوامل و بازیگران فیلم سینمایی «بی‌خود و بی‌جهت» جمعه 17 آذرماه در سینما عصر جدید و پردیس سینمایی ایران حضور پیدا می‌کنند و فیلم را در کنار مخاطبان ببینند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

عبدالرضا کاهانی (کارگردان)، رضا عطاران، پانته‌آ بهرام، نگار جواهریان و احمد مهرانفر (بازیگران) ساعت 19 در سینما عصر جدید و ساعت 20.30 در مجموع سینمایی ایران همراه با مخاطبان «بی‌خود و بی‌جهت» را می‌بینند و با آن‌ها به گفت‌وگو می‌پردازند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

«بی‌خود و بی‌جهت» از جمله فیلم‌هایی است که حوزه‌ی هنری علاقه‌ای به نمایش آن در سینماهایش نداشت و این روزها این فیلم به فروش 135 میلیون تومانی رسیده است.

دست‌اندرکاران این فیلم چهارشنبه 15 آذرماه با تماشاگران این فیلم در پردیس ملت به گفت‌وگو نشست./.ایسنا