فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

عشق رویایی " برد پیت " و " آنجلینا جولی " به پایان رسید +تصاویر



 اخبار فرهنگی - عشق رویایی " برد پیت " و " آنجلینا جولی " به پایان رسید +تصاویر

 مشاور خانوادگی و روانشناس مطرح هالیوودی " ران بارد " که از سال 2005 به " برد پیت " ستاره 50 ساله سینمای غرب مشاوره میدهد در بیاناتی جنجالی عنوان کرد" برد پیت" دیگر عاشق آنجلینا جولی نیست و فقط به خاطر بچه ها در کنار او زندگی میکند. او مدعی شد زوج سرشناس هالیوودی مدتهاست که مخفیانه مراسم ازدواج خود را برگزار کرده اند اما "برد پیت " دیگر مثل سابق خواهان " آنجلینا جولی " نیست.

اخبار,اخبارفرهنگی,بازیگران هالیوودی


وی معتقد است آنجلینا جولی بهترین راه برای اسیر کردن برد پیت را انتخاب کرد و آن بچه دار شدن و وارد کردن بچه ها به زندگی بود. بنابر اظهارات این مرد " برد پیت " مرد کاملا مستقلی است و تنها برای حفظ آبرو و شخصیتش در کنار جولی مانده است. این روانشناس گفت :" برد پیت " هنوز هم عاشق همسر اول خود است. او نمیخواهد دوباره اشتباهش را تکرار کند. او یکبار همسرش را رها کرده بود و حالا رها کردن بچه ها ضربه بزرگی به زندگی اجتماعی او خواهد زد.
 

اخبار,اخبارفرهنگی,بازیگران هالیوودی

 

 اخبار فر هنگی - پرداد

 


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شوکه شدن همه از عکسهای ازدواج برد پیت و آنجلینا جولی +تصاویر



شوکه شدن همه از عکسهای ازدواج برد پیت و آنجلینا جولی +تصاویر

 

 

عکسهای ازدواج برد پیت و آنجلینا جولی, ازدواج برد پیت و آنجلینا جولی

 

 

انتشار تصاویری از این زوج هنری دنیای هالیوود یعنی برد پیت و آنجلینا جولی آنهم در لباس عروسی همه را شوکه کرد اما قضیه این است که این زوج هنوز راه درازی تا مراسم عروسی در پیش دارند و در این تصاویر تنها نقش عروس و داماد را برای یک عکاس حرفه ای ایفا کرده اند.

 

این عکاس " آلیسون جکسون" نام دارد و بخاطر عکاسی از سوژه هایی که هنرپیشگان در آن نقش پیشرو را دارند شهرت دارد. معروفترین و بارزترین کار هنری او ثبت بیش از 300 تصویر از مراسم ازدواج کیت میدلتون و پرنس ویلیام است و اکنون در اقدامی جالب تصاویری از ازدواج قریب الوقوع زوج محبوب هالیوودی ثبت کرده است.

 

گفته میشود مجلات برای تصاویر واقعی این ازدواج حاضرند تا 10 میلیون دلار بپردازند..../پرداد به نقل از دیلی میل


 

عکسهای ازدواج برد پیت و آنجلینا جولی, ازدواج برد پیت و آنجلینا جولی

 

 

عکسهای ازدواج برد پیت و آنجلینا جولی, ازدواج برد پیت و آنجلینا جولی