فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

عجیب ترین لباس لیدی گاگا حتی عکاسان را شوکه کرد +عکس



به گزارش پرداد به نقل از دیلی میل: اخیرا طراح لباس لیدی گاگا در مصاحبه اش با رسانه ها اعلام کرده است از انتخاب بعضی لباسهای این خواننده معروف به شدت پشیمان است اما حضور این خواننده با یکی از عجیبترین لباسهایش نشان داد که این مصاحبه پایه و اساس نداشته است . این خواننده 26 ساله در حالی دیده شد که با یک کلاه قفس مانند روی سرش از هتلش در نیویورک خارج شد.

 عجیب ترین لباس لیدی گاگا,لیدی گاگا

او به خاطر لباسهای عجیبی که میپوشد شهرت جهانی دارد اما این انتخاب اخیر واقعا توجیه عقلانی نداشته و باعث شد همه عکاسان که بیرون از هتل محل اقامت وی منتظرش بودند با دیدن وی شوکه شوند
این قفس سیاهرنگ تقریبا تمام سر و صورت این خواننده 26 ساله را پوشانده بود و تنها قسمتی از چشمان وی قابل مشاهده بوده است. تعدادی مارکها و زنجیرهای طلایی رنگ نیز زینت این کلاه عجیب و غریب به حساب می آمده است.
در ابتدای خروج وی از هتل به نظر میرسید وی اندکی دست پاچه شده است اما او خیلی زود خونسردی خود را به دست آورد و شروع به امضا کردن تصاویرش برای هواداران کرد.

  عجیب ترین لباس لیدی گاگا,لیدی گاگا

  عجیب ترین لباس لیدی گاگا,لیدی گاگا

  عجیب ترین لباس لیدی گاگا,لیدی گاگا

 

تهیه و ترجمه:: گروه خبری پرداد / پریسا دهقان


ویدیو مرتبط :
لباس با حال لیدی گاگا تو مراسم اسکار....

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حرکت عجیب لیدی گاگا دوباره هوادارانش را شوکه کرد +عکس



حرکت عجیب لیدی گاگا دوباره هوادارانش را شوکه کرد +عکس

اگرچه لیدی گاگا خواننده 26 ساله هالیوودی به خاطر لباسها و آرایش عجیب و مبتذلش به شهرت رسیده است اما وی اخیرا تصویری از خود در دنیای مجازی منتشر کرد که باعث تعجب و شوکه شدن هوادارانش شد.

 

لیدی گاگا,عکس لیدی گاگا,عکس جدید لیدی گاگا

 
در تصویری که به تازگی از وی منتشر شده است او صورت خود را کاملا پوشانده و تنها یک چشم و بینی و قسمتی از لبش مشخص است. یک روزنامه نگار این حرکت لیدی گاگا را الگوبرداری وی از طرح "میسون مارتین" طراح برجسته مد دانسته است که اخیرا در جشنواره مد صورت مدلهایش را با ماسک کریستال پوشانده بود و برخی دیگر نیز او را با شخصیت یک قاتل سریالی در فیلمهای سینمایی با عنوان " کانیبال" مقایسه کرده اند.

 

لیدی گاگا,عکس لیدی گاگا,عکس جدید لیدی گاگا

 
لیدی گاگا این روزها مشغول ضبط آلبوم جدیدش است که خود در رابطه با این آلبوم گفته است که انقلابی در زمینه موسیقی راک خواهد بود. او در جشن هفته نامه مد " وی" شرکت کرده و یک ساعت و نیم برنامه زنده اجرا کرد، گفته میشود ستاره های بزرگ هالیوودی چون جسیکا آلبا، پاریس هیلتون و لیندسی لوهان نیز در این جشن حضور داشته اند.

منبع:pardad.ir