فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

عاشق این کتاب ها خواهید شد


این کتاب ها خواننده را از همان صفحه اول به خود جذب کرده و تا آخرین صفحه به حال خود رها نمی کنند. چنین کتاب هایی باعث می شوند تمام وقت خود را صرف خواندن آن ها کنیم حتی تمام اوقات استراحت و کار.

وب‌سایت بدونیم: این کتاب ها خواننده را از همان صفحه اول به خود جذب کرده و تا آخرین صفحه به حال خود رها نمی کنند. چنین کتاب هایی باعث می شوند تمام وقت خود را صرف خواندن آن ها کنیم حتی تمام اوقات استراحت و کار.

۲۴ ساعت از زندگی یک زن اثر اشتفان تسوایگ

کتاب هایی که باعث می شوند همه چیز را به فراموشی بسپارید

اشتفان تسوایگ داستان نویس اتریشی در این رمان توانسته است احساسات صمیمانه یک شخص را به روشی بسیار ظریف آشکار سازد. توصیفات فوق العاده دقیق چندین شخصیت و روابط آن ها باعث می شود که احساس کنید چندین وقت است آن ها را می شناسید و درست کنار شما زندگی می کنند.



پنج قسمت مساوی برای پرتقال اثر ژوان هریس

کتاب هایی که باعث می شوند همه چیز را به فراموشی بسپارید

این داستان در مورد کوچکترین دختر خانواده است که کتاب اشپزی مادرش را به ارث برده است. او در کافه خودش از دستورات قدیمی این کتاب بهره می گیرد و سعی می کند نوشته های بین خطوط را بخواند. این داستان می خواهد بگوید که بهتر است بعضی چیزها ناگفته بمانند و بعضی اسرار مربوط به گذشته فاش نشوند.



فارست گامپ (دنیای یک ساده دل) اثر وینستون گروم

کتاب هایی که باعث می شوند همه چیز را به فراموشی بسپارید

دنیای یک ساده دل نام فیلمی است که از روی این کتاب ساخته شده است. این کتاب، داستان رویای یک آمریکایی و عشقی ملموس است. نویسنده برای شخصیت اصلی این کتاب هوشیاری و موقعیت های زندگی جالبی توصیف کرده است.



فرودگاه اثر آرتور هیلی

کتاب هایی که باعث می شوند همه چیز را به فراموشی بسپارید

کارمندان فرودگاه دچار یکسری بدشانسی می شوند. طوفان برفی که باعث ایجاد هرج و مرج در فرودگاه می شود وو تصادفی در یک هواپیما. تمام این دردسرها مسائل و مشکلات شخصی بوجود می آورد و همه این ها تنها در یک روز جمعه اتفاق می افتد. ژانر این داستان از همان صفحات اولیه شما را مجذوب خود خواهد کرد.



بانوی در ماشین با شیشه و یک تفنگ اثر سباستین ژاپریسو

کتاب هایی که باعث می شوند همه چیز را به فراموشی بسپارید

این داستان یک داستان کاراگاهی روانشناسی است که بیشتر روی شخصیت ها تاکید دارد. گاهی در این داستان یاس و کمبود اعتماد به نفس شخصیت ها را حس خواهید کرد. تمام این داستان درباره تلاش های زنی است که به جستجو می پردازد و با ارزیابی زندگی خود سعی در یافتن خود واقعی خودش را دارد.



بل آمی اثر گی دو موپاسان

کتاب هایی که باعث می شوند همه چیز را به فراموشی بسپارید

این داستان درباره شخص فرصت طلبی است که همه چیزش را در زندگی از طریق زنان ثروتمند و قدرتمند به دست آورده است. درست است که در این مرد رفتارهای با کرامت و ممتاز وجود ندارد اما ماجراجویی های او خواننده را به خود جذب می کند.زندگی او سرشار از موفقیت ها و اعتماد به نفس کامل است. تمام این موفقیت ها به خاطر خودش و شخصیت خودش نیست بلکه جامعه ای که در آن زندگی می کند و عقایدشان در موفقیت و ثروتمند شدن او سهیم هستند.



عشق سالهای وبا اثر گابریل گارسیا مارکز

کتاب هایی که باعث می شوند همه چیز را به فراموشی بسپارید

دختر جوانی به نام فرمینا عشق دوست دوران کودکی خود را نادیده می گیرد و با دانشمندی ازدواج می کند که تصمیم دارد بیماری وبا را در مستعمره های اسپانیا از بین ببرد. مارکز توانسته است داستان عاشقانه ای را به سبک شاعرانه و در ترکیبی از طنز و حکمت بازگو کند.



اطلس ابر اثر دیوید میچل

کتاب هایی که باعث می شوند همه چیز را به فراموشی بسپارید

اطلس ابر یک داستان عادی نیست که بتوانید یک شبه آن را به اتمام برسانید. بلکه سمفونی شش داستان زندگی مختلف است. هر خواننده درک خاص خودش را از داستان خواهد داشت. این داستان همانند حل یک معما می ماند که هر شخص به نتایج متفاوتی دست می یابد. اگر داستان برایتان همانند جادو می ماند به این دلیل استکه واقعا جادو است جادوی کلمات.


ویدیو مرتبط :
با دیدن این فیلم به داستان قاتل عاشق پی خواهید برد!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عاشق این خوراکی های متفاوت خواهید شد


عکس هایی از هنر بامزه تزئین سبزیجات