فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

ظاهر عجیب برنده مسابقه موسیقی " یورو ویژن 2014 " +تصاویر



اخبار فرهنگی - ظاهر عجیب برنده مسابقه موسیقی " یورو ویژن 2014 " +تصاویر

به نقل از دیلی میل : مسابقات موسیقی " یورو ویژن " امسال با میزبانی کشور دانمارک که برنده سال گذشته این رقابتها بود شب گذشته به پایان رسید. این مسابقات با اجرای موسیقی های کشورهای مختلف اروپایی و حضور نمایندگانی از کشورهای مختلف این قاره هر ساله اجرا میشود. خانم " کونچیتا راست " خواننده 25 ساله اطریشی برنده این دوره از مسابقات " یورو ویژن " بود که به خاطر ظاهر عجیب و خاصش به یک سوژه رسانه ای تبدیل شد.

 

اخبار , اخبار فرهنگی,تصاویر عجیب کونچیتا راست,برنده مسابقات موسیقی یورو ویژن


این دختر 25 ساله که موفق شد با کسب 290 امتیاز رتبه نخست را از آن خود کند با آرایش کامل و البته ریش و سبیل روی صحنه به اجرا پرداخت که این مسئله برای تماشاچیان و بینندگان تلویزیونی بسیار عجیب و جالب بود. او هنوز انگیزه خود از این کار را بیان نکرده است. رقابت اصلی این دوره از مسابقات بین نمایندگان اطریش ، سوئد و هلند بود که نهایتا نماینده کشور اطریش با کسب آراء به مقام نخست رسید. 25 شرکت کننده از کشورهای مختلف اروپا در این دوره از رقابت ها حضور داشتند.

 

اخبار , اخبار فرهنگی,تصاویر عجیب کونچیتا راست,برنده مسابقات موسیقی یورو ویژن

 

اخبار , اخبار فرهنگی,تصاویر عجیب کونچیتا راست,برنده مسابقات موسیقی یورو ویژن


اخبار فرهنگی - پرداد


ویدیو مرتبط :
یورو ویژن و ترک ویژن Turkvision مسابقات موسیقی ترکی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مسابقه عجیب چسباندن کف دست برای مدت طولانی به بدنه خودرو +تصاویر



در رقابتی عجیب در چین شرکت‌کنندگان برای بدست‌آوردن خودرو BMW باید کف دستانشان را برای مدت زمانی طولانی به بدنه خودرو بچسبانند تا این خودرو را بدست آورند.

 

مسابقه عجیب,بدست‌آوردن خودرو BMW

 

در این رقابت که با شرکت ۱۲۰ رقیب ۱۸ و ۴۰ ساله برگزار شد، تنها «سانگ چانگ جیانگ» مرد ۲۷ ساله چینی توانست به مدت چهار روز و سه شب دستانش را بدون وقفه به بدنه خودرو بچسباند.

 

مسئولان برگزارکننده این رقابت برچسب‌هایی به شکل کف‌دست روی بدنه خودرو قرار دادند. شرکت‌کنندگان نیز باید دستان خود را روی این برچسب‌ها قرار می‌دادند و هر فردی که مدت طولانی‌تری این کار را انجام می‌داد، به عنوان پیروز معرفی می‌شد.

 

مسابقه عجیب,بدست‌آوردن خودرو BMW

 

۱۲۰ رقیب در مدت برگزاری رقابت تنها هر چهار ساعت یکبار ۱۵ دقیقه وقت استراحت داشتند که غذا بخورند، استراحت کنند، دستشویی بروند اما هیچ‌کدام طاقت «سانگ چانگ جیانگ» را نداشتند.

 

مسابقه عجیب,بدست‌آوردن خودرو BMW

 

«سانگ» پس از اتمام مسابقه و درحالی‌که پاهایش ورم کرده بود، گفت: واقعا ارزش ندارد تنها برای پنج سال در اختیار داشتن خودرو BMW خود را به این همه زحمت انداخت./فان پاتوق