فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

«طاهر رحیم»؛ بازیگر مرد فیلم جدید فرهادی+عکس



«طاهر رحیم» نقش مقابل ماریون کوتیار را در فیلم تازه اصغر فرهادی ایفا می‌کند و جالب آنکه تا کنون این دو بازیگر هیچ‌گاه مقابل هم نقش آفرینی نکر ده‌اند. زمان نمایش عمومی فیلم بهار سال ۲۰۱۳ خواهد بود وکمپانی ممنتو فیلم تهیه کننده پروژه جدید اصغر فرهادی است. بودجه تولید نیز ۸ میلیون یورو است. هنوز اطلاعاتی از خط داستانی فیلم منتشر نشده است.

طاهر رحیم متولد چهارم ژوئیه ۱۹۸۱. این بازیگر فرانسوی تباری الجزایری دارد. در شهر بلفور فرانسه متولد شده است. پدر و مادرش هردو الجزایری هستند. بیشترین شهرتش را در سینما مدیون بازی در درنقش مالیک  در «یک پیام آور» ساخته ژاک اودیار است.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

طاهر رحیم در نمایی از «یک پیام آور» ساخته ژاک اودیار

 

ویژگی منحصر بفرد طاهر چند زبانه بودن اوست وتوانایی‌اش در اموختن لهجه‌های مختلف. وی زبان فرانسه، عربی را می‌داند و برای بازی در فیلم عقاب ساختهٔ «کوین مک دونالد» با لهجه ایرلندی زبان انگلیسی ر ابیان می‌کرد. وی بازیگری را در دانشگاه پل والری در مونپولیه خوانده اما ناتمام‌‌ رها کرد. در سال ۲۰۰۵ به شهر پاریس آمد و در اموزشگاه بازیگران زیر نظر هلن زیدی-شروی بازیگری را آموخت.

این در حالی بود که برای امرار معاش در کارخانه کار می‌کرد و روزهای تعطیل در یک باشگاه شبانه مشغول کاربود. وی قرار است در فیلم زندگی نامه بنیان گذار بزرگ‌ترین مسجد شهر پاریس سی قادر بن غریب با عنوان «مرد آزاده» نقش آفرینی کند که اسماعیل فروخی آن را می‌سازد./سینمای ما


ویدیو مرتبط :
جیغ بازیگر فیلم اصغر فرهادی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

طاهر رحیم، بازیگر جدیدترین فیلم اصغر فرهادی


مجله سی نت: شرکت فیلمسازی "ممنتو فیلمز" اعلام کرده است که اصغر فرهادی فیلم بعدی خود را با حضور طاهر رحیم؛ بازیگر فیلم سینمایی "پیامبر" می سازد.

مسئولان شرکت فیلمسازی "ممنتو فیلمز" (Memento Films) به تازگی اعلام کرده اند که اصغر فرهادی فیلم جدید خود را با حضور طاهر رحیم؛ بازیگر جوان و محبوب فرانسوی می سازد.

همچنین شرکت فیلمسازی "ممنتو فیلمز" که در حال حاضر مسئولیت اکران فیلم سینمایی "جدایی نادر از سیمین" را در کشور فرانسه برعهده دارد، تهیه کننده پروژه بعدی اصغر فرهادی است.

بنابر گزارش پایگاه اطلاع رسانی اسکرین دیلی، این فیلم سینمایی که هنوز جزئیات بیشتری درباره آن منتشر نشده است داستان عاشقانه بین یک دختر ایرانی و پسری از آفریقای شمالی را به تصویر می کشد.