فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

ضرب و شتم الهام چرخنده در خیابان +تصویر



اخبار,اخبار فرهنگی ,الهام چرخنده

یک فرد نزدیک به الهام چرخنده در مشهد مقدس آخرین وضعیت وی را توصیف کرد.

این فرد بابیان این‌که فرد ضارب یک موتورسوار بوده که از صحنه گریخته است، گفت: «خوشبختانه الهام چرخنده در این حادثه دچار شکستگی نشده و از بیمارستان مرخص شد.»

وی در گفت‌وگو با مشهدپیام به بیان چگونگی وقوع این سوءقصد پرداخت و گفت: «ایشان عصر جمعه از بازدید خود از منزل ابوی مقام معظم رهبری چند عکس روی شبکه اجتماعی خود گذاشت لابلای متن آن عکس، محل سکونت خود را نیز عنوان می‌کند.»

وی زمان حادث شدن این حرکت را حدود ساعت ۹ شب عنوان کرد و ادامه داد: «خانم چرخنده حدود ساعت ۹ تا ۹:۳۰ که از زیارت حرم مطهر بازمی‌گشتند، یک موتور سوار ایشان را مضروب کرده و فرار می‌کند.»

او گفت: «از طریق بیمارستان سوانح امدادی موضوع شکایت به نیروی انتظامی پیگیری شد.»

این فرد آگاه با تأکید بر این‌که ایشان برای زیارت و طرح‌های سازمان‌دهی فعالیت‌های فرهنگی خود به مشهد آمده بودند، خاطرنشان کرد: «خانم چرخنده هم‌اکنون از بیمارستان مرخص شده‌اند.»

اخبار,اخبار فرهنگی ,الهام چرخنده

الهام چرخنده در بیمارستان

اخبار فرهنگی - مشهدپیام

 


ویدیو مرتبط :
ضرب و شتم یک زن در خیابان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ضرب و شتم وحشیانه کودک بخاطر خوردن کیک تولدش/ پسر بچه 9ساله زیر مشت و لگدهای ناپدری جان باخت + تصویر



پسر بچه 9 ساله پس از خوردن تکه‌ای از کیک تولدش، مورد خشم ناپدری اش قرار گرفت و زیر مشت و لگد مرد وحشی جان باخت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ، "رابرت ویلسون" به اتهام ضرب و شتم وحشیانه ای که منجر به  مرگ پسر بچه 9 ساله درجشن تولدش شد، دستگیر و محاکمه شد.

بنابراین گزارش "جک گارسیا" پسر بچه 9 ساله تنها به دلیل آنکه بدون اجازه گرفتن وبه دور از چشم "ویلسون" تکه ای کوچک از کیک جشن تولدش را خورد، مورد ضرب و شتم وحشیانه ناپدری‌اش قرار گرفت و در نهایت پس از انتقال به بیمارستان به دلیل جراحات و صدمات جدی وارد شده جان باخت.

اخبار,اخبار حوادث,کودک  آزاری


این حادثه در یک آپارتمان مسکونی در واشنگتن در حالی رخ داد که همه میهمانان سرگرم خوشگذرانی بودند که متوجه فریاد "جک" و "ویلسون" شدند.


پزشکان علت مرگ "جک" را پس از انتقال به بیمارستان خونریزی داخلی ناشی از شکسته شدن جمجه و پاره شدن اعضای داخلی بدنش اعلام کردند.

"رابرت ویلسیون" 30 ساله نامزد"گینویا" مادر پسر بچه 9 ساله قرار بود یک هفته بعد از برگزاری جشن تولد"جک" زندگی مشترک خود را آغاز کنند.

 

اخبار,اخبار حوادث,کودک  آزاری


شاهدان عینی در اظهارات خود به پلیس تاکید کردند که، قادر به نجات جان پسر بچه 9 ساله از زیر مشت و لگد ویلسون نبودند.

طعم شیرین این جشن که با مرگ"جک" کام همه را به ویژه مادرش تلخ کرد و منجر به انزجار خانواده گارسیا از "رابرت ویلسون" شد و از مقامات دادگاه خواستار اشد مجازات برای وی شدند.


بنابر حکم دادگاهی که روز گذشته در واشنگتن برگزار شد "رابرت لاری ویلسون" 30 ساله به اتهام قتل عمد محاکمه و به 30 سال زندان محکوم شد.

 

 اخبار  حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران