فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

صحبت های جنجالی شکیرا در مورد ازدواجش +تصاویر



اخبار گوناگون - صحبت های جنجالی شکیرا در مورد ازدواجش +تصاویر

" شکیرا " خواننده دو رگه 37 ساله یکی از محبوبترین چهره های هالیوودی است . او همیشه آرایش ملایمی دارد و موهایش را با آشفتگی خاصی باز میگذارد که همین امر باعث زیبایی و معصومیت چهره این خواننده جنجالی شده است.

" شکیرا " خواننده دو رگه 37 ساله یکی از محبوبترین چهره های هالیوودی است . او همیشه آرایش ملایمی دارد و موهایش را با آشفتگی خاصی باز میگذارد که همین امر باعث زیبایی و معصومیت چهره این خواننده جنجالی شده است. " شکیرا " از 4 سال پیش رابطه عاشقانه اش با "ژرارد پیکه " مدافع تیم ملی فوتبال اسپانیا آغاز کرد که نتیجه آن یک پسر 17 ماهه است. آنها هنوز رسما ازدواج نکرده اند و اختلاف سنی 10 ساله شکیرا و معشوقش همواره سوژه رسانه هاست.

 

اخبار , اخبار فرهنگی , خواننده هالیوودی

 

شکیرا در جواب به خبرنگاری که در مصاحبه ای اختصاصی از وی در مورد ازدواجش پرسیده بود گفت : در حال حاضر ما همه چیز داریم، با هم هستیم، عاشق یکدیگریم و یک فرزند داریم، اینها چیزی است که من از زندگی میخواهم و فکر نمیکنم ازدواج کردن ما هیچ یک از این موارد را تغییر دهد. اما اگر روزی تصمیم به ازدواج داشته باشم " ژرارد " اولین گزینه خواهد بود. شکیرا بزرگترین خوشبختی زندگی اش را وجود پسرش و تماشای رشد او دانسته است و میگوید وظیفه خود میداند هرچه تا کنون آموخته است به او نیز انتقال دهد.

 اخبار , اخبار فرهنگی , خواننده هالیوودی

اخبار فرهنگی - پرداد


ویدیو مرتبط :
شکیرا با 5 زبان دنیا صحبت میکند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

باز هم سخنرانی احمدی نژاد در حرم امام جنجالی شد/ شعار پی در پی مردم علیه مشایی+تصاویر



باز هم سخنرانی احمدی نژاد در حرم امام جنجالی شد/ شعار پی در پی مردم علیه مشایی/ احمدی نژاد دوباره تکرار کرد: مخلص شما هستم، نوبت شما هم می رسد! + تصاویر

در میانه سخنرانی او، سر و صدا و شعارهای زیاد مردم مانع شنیدن صدای رییس جمهور می شد. این در حالی است که شعارهایی مانند "احمدی دلاور پیرو خط رهبر" بارها از سوی مردم سر داده شد که احمدی نژاد در پاسخ گفت: "خیلی ممنون، قبول است ، قبول است"

انتخاب : بار دیگر، سخنرانی محمود احمدی نژاد در حرم امام (ره) جنجالی شد.

احمدی نژاد که سال گذشته در حرم امام (ره) و در چنین روزهایی، سخنانش را با شعارهای "مرگ بر مشایی" "مشایی حیا کن احمدی رو رها کن" و.... نیمه تمام گذاشته بود، امسال نیز حاشیه های مشابهی در مراسم سخنرانی او مشاهده شد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

در میانه سخنرانی او، سر و صدا و شعارهای زیاد مردم مانع شنیدن صدای رییس جمهور می شد. این در حالی است که شعارهایی مانند "احمدی دلاور پیرو خط رهبر" بارها از سوی مردم سر داده شد که احمدی نژاد در پاسخ گفت: "خیلی ممنون، قبول است ، قبول است"

نکته عجیب اینکه او مانند سال گذشته ، اشاره ای به یکی از افراد کرد و گفت: مخلص شما هم هستم، دو سه دقیقه دیگر می‌رسم و بعد نوبت شماست.

بیشترین شعاری که باعث قطع سخنرانی احمدی نژاد شده بود، این بود: "این همه لشگر آمده، به عشق رهبر آمده"

یکی از خبرنگاران "انتخاب" که خود در محل سخنرانی حاضر بوده گزارش داد : در این مراسم ، شعارهایی نیز علیه مشایی رییس دفتر محمود احمدی نژاد شنیده شد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

این در حالی است که پخش این شعارها از تلویزیون نیز شنیده شد و صداوسیما ترجیح داد با کم کردن صدای محیط، مانع شنیدن شدن این حاشیه ها شود.

 تصاویر دو نفره ای از احمدی‌نژاد با رهبر معظم انقلاب در دستان اغلب مردم نزدیک به تریبون دیده می‌شد.

"خبر" نیز در این مورد نوشته است: پلاکاردی با عنوان "خادم مردم، خدا قوت" در دستان یکی از حاضران در این مراسم بود که در تصویری که از صدا و سیما پخش شد، فرد دیگری مانع از به نمایش درآمدن آن می‌شد.

قابل ذکر است، سخنرانی وی با دو ساعت تاخیر در تلویزیون پخش شد./انتخاب