فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

صحبت های جنجالی بهنوش بختیاری در صفحه شخصی اش



اخبار,اخبار فرهنگی,بهنوش بختیاری

پست جنجالی بهنوش بختیاری در صفحه اینستاگرام خود را بخوانید.

بهنوش بختیاری هنرپیشه محبوب سینما و تلویزیون ایران، در صفحه اینستاگرام خود این درد دل را نوشت:
«سلام دوستانم... من نمیدونم آیا نیروی حسادت انقدر میتونه قوی باشه که حتی کسی رو که یک عمر برای این مردم خالصانه کار کرده و خنده به لبشان آورده رو هم میشه با تهمت و بی ادبی و تخریب چهره او پیش مردمش از چشم انداخت... اونم از طرف کسانی که با خوش قلبی تمام ازشون حمایت کردم... نمیدونم آیا میشه محبت و عشق مردم روستاها رو که حتی موبایلم ندارند رو خرید...


اما اگه خدا بخواد به تو عزت میده... درست مثل خدابیامرز مرتضی پاشایی که متاسفانه بعضی ها به او و جایگاهش هم حسادت کردن..دو روزه دارم توهین میشنوم و نمیدونم گناهم چیه... آدم به خاطر به ثمر رسیدن تلاش و موفقیتش در ایران تنبیه میشه..اون بیرون نزدیک هشتاد میلیون نفر انسان هست که این فضا در برابرش هیچ است و من افتخارم اینه که دورترین روستاهای این کشور رو دیدم و مردمش منو روی سر گذاشتن... این لطف اون بالایی هست..ما کی هستیم؟سپاسگزارم از توهین هاتون عشاق بدون قید وشرط..دعا کننده های هرشب. .


به این سادگی نمیتونیم آدمارو به خاطر بالاتر رفتن خودمون از چشم مردم بیندازید. اعتبار مثقال مثقال جمع میشه با اخلاق و انسانیت..نه با پست اینستاگرام.همیشه از خدا خواستم هر چی بهم میدی اول جنبه اونو بده... و حسادت و تهمت رو از وجودم بگیر... از دوستانم انتظار دارم پا روی حق نگذارند و عشق بدون قید و شرط رو با شعور و ادب و شخصیت اجتماعی به دوستان نشان بدید.

 

در ضمن قابل توجه دوستان،من كه یك شبه به اینجا نرسیدم و دوستانی كه منو می شناسن میدونن كه من از سال ٧٤ بی وقفه كار كردم و زحمت كشیدم و همیشه جواب بی معرفتی رو با معرفت دادم. كاشكی كسایی كه توهین و بی ادبی می كنن،پست های چهار ماه قبل من رو ببینن كه من چطوری به حرمت موسیقی با نهایت احترام و خوش قلبی دو پست از كسی كه تا حالا ندیدم گذاشتم و دفاع كردم...
مرسی كه جوابم رو اینجوری با ناجوانمردی دادین... ما فیک... شما طبیعی... ما بد شما خوب... شما اول... اول... در پناه حق... یاعلی.»
اخبار فرهنگی - صفحه شخصی بهنوش بختیاری ، سیمرغ


ویدیو مرتبط :
اظهارات جنجالی بهنوش بختیاری درباره توافق هسته ای

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حمله کاربران ایرانی به صفحه شخصی زایتسف پس از جمله جنجالی اش(+عکس)




 اخبار ورزشی - حمله کاربران ایرانی به صفحه شخصی زایتسف پس از جمله جنجالی اش

پس از شکست تیم ملی والیبال ایران برابر ایتالیا تعدادی از کاربران اینترنتی به صفحه شخصی ستاره والیبال ایتالیا حمله کردند!

تیم ملی والیبال ایتالیا در هفته دوم رقابت‌های لیگ جهانی 2014 برابر ایران با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید.

ایوان زایتسف، ستاره روسی - ایتالیایی لاجوردی‌پوشان پس از بازی در صفحه شخصی خود اظهار داشت: «تیم بزرگ پیروز شد؛ خداحافظ تریسته زیبا» و «چه اتفاقی افتاد برای دوستان ایرانی؟ 3 بر صفر؟»

این اظهارنظر باعث شد تا برخی از کاربران ایرانی به صفحه شخصی ایوان زایتسف، پشت‌خط زن تیم ملی والیبال ایتالیا هجوم بیاورند. ‌های زیادی به وی اعتراض کنند. پیش از این هم همین اتفاق برای زایتسف رخ داده بود.

نکته جالب توجه در مورد این حملات این است که زایتسف هم به اکثر نظرات واکنش نشان داده و با کری‌خوانی جواب کاربران را می‌دهد.
 

اخبار,اخبار ورزشی,رقابت‌های لیگ جهانی 2014

اخبار ورزشی -  فارس