فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

شکیرا در لباس عروس همه را شگفت زده کرد +تصاویر



اخبار فرهنگی - شکیرا در لباس عروس همه را شگفت زده کرد +تصاویر

"شکیرا" خواننده 37 ساله کلمبیایی این روزها چهره ای خبرساز است.

"شکیرا" خواننده 37 ساله کلمبیایی این روزها چهره ای خبرساز است. بعد از انتقادات بی شمار به موزیک ویدئوی مشترک او و ریحانا وی دلیل عمده انتشار چنین موزیک ویدئویی را حساسیت همسرش به حضور مردان در کلیپ های خود عنوان کرد، که این مسئله خود باعث بروز جنجالی در میان هواداران او شد.

 

اخبار , اخبار فرهنگی , عکس های شکیرا

 

شکیرا تنها خواننده ای است که طی یک ماه تصویرش روی جلد سه مجله پر تیراژ " بیلبورد" ، " لاتینا " و " پی پل اسپانول " به چاپ رسیده ست. او در یک ماه گذشته با این رسانه های پر مخاطب مصاحبه داشته و راجع به مسائل زیادی با آنان صحبت کرده است. او اخیرا تصویری از خود منتشر کرد که وی را در لباس عروس نشان میدهد، انتشار این تصویر با سر و صدای زیادی همراه بود اما خیلی زود مشخص شد این تصویر مربوط به صحنه ای از یکی از موزیک ویدئوهای شکیراست که در آلبوم جدیدش در 15 مارس سال جاری روانه بازار خواهد شد.

 اخبار , اخبار فرهنگی , عکس های شکیرا

 

اخبار , اخبار فرهنگی , عکس های شکیرا

 

اخبار , اخبار فرهنگی , عکس های شکیرا

اخبار فرهنگی - پرداد


ویدیو مرتبط :
هنرنمایی شگفت انگیز یک پسر ایرانی در مسابقه استعدادیابی امریکا داوران را شگفت زده کرد !

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رفتارهای اولاند همگان را شگفت زده کرد؛ در مراسم تحلیف اولاند چه گذشت؟ + تصاویر



رفتارهای اولاند همگان را شگفت زده کرد؛

در مراسم تحلیف اولاند چه گذشت؟ + تصاویر

ماهیت واقعی فرانسوا اولاند که در مراسم تحلیف و نطق وی نمود پیدا کرد، بسیاری از فرانسویها را غافلگیر کرده است.

 انتخاب : ماهیت واقعی فرانسوا اولاند که در مراسم تحلیف و نطق وی نمود پیدا کرد، بسیاری از فرانسویها را غافلگیر کرده است.

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب به نقل از بی اف ام تی وی ، یکی از نکاتی که فرانسویها را شگفت زده کرد قاطعیت و برخورد شدید او با نیکلا سارکوزی رئیس جمهور پیشین این کشور بود.

دو صحنه مهم در روز تحویل قدرت رئیس جمهور جدید فرانسه قابل تامل بود.

یکی از آنها به لحظه ای مربوط می شود که اولاند کاخ ریاست جمهوری (الیزه) را از نیکلا سارکوزی تحویل گرفت. بلافاصله پس از دست دادن دو نفر، اولاند پشت خود را به سارکوزی کرد و از دید همگان محو شد. گویی هیچ توجهی به سارکوزی نمی کند و می خواهد سریعا کار خود را شروع کند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

این درحالی بود که سارکوزی هنگام ورود اولاند تا پایین پله ها پیش رفته بود و از وی استقبال کرده بود.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

نکته قابل تامل دوم به نطق اولاند در مراسم تحلیف خود مربوط می شود. در طول این نطق وی به همه روسای جمهور راستگرای سابق نظیر ژنرال دوگل، ژیسکار دستن و ژاک شیراک اشاره کرد و اقدامات آنها را در پیشرفت و مدرن سازی کشور ستود اما هنگامی که به سارکوزی اشاره کرد فقط گفت برای او آرزوی موفقیت می کند که این یعنی شرش خلاص.

به طور قطع بسیاری از فرانسویها درباره ماهیت واقعی اولاند اشتباه کرده اند. او به خوبی می داند با چه کسی سرو کار دارد و باید چگونه با او رفتار کرد.

 

مارتین اوبری از شخصیتهای مهم سوسیالیست هنگام تبلیغات درون حزبی سوالیستها از اولاند انتقاد شدیدی کرده بود و گفته بود او فردی مبهم است. اولاند نیز این انتقادها را فراموش نکرد و سمت نخست وزیری را به او پیشنهاد نکرد به طوری که اوبری به کلی از کابینه کنار گذاشته شد و صرفا به دبیر کلی حزب سوسیالیست اکتفا می کند.

نکته جالب توجه دیگر رفتار اولاند با آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان است و برخلاف اولین دیدار سارکوزی با مرکل که دو طرف به گرمی با هم روبوسی کرده بودند، اولاند به سردی با صدر اعظم آلمان دست داد./انتخاب