فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

شکایت ۱۳ بازیگر زن سینمای ایران از فرج‌الله سلحشور



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

شکایت ۱۳ بازیگر زن سینمای ایران از فرج‌الله سلحشور

مهر نوشت:

مهرماه سال گذشته فرج‌الله سلحشور با اشاره به برخی اخبار درباره حضور آنجلینا جولی هنرپیشه هالیودوی در ایران و بازی در یک فیلم سینمایی گفت: «هنرپیشه‌های زن ایران خودشان یک پا آنجلینا جولی هستند و سینمای ایران باید هم برای ادامه فعالیت خود فاحشه بین‌المللی بیاورد.»

این اظهارات سلحشور با واکنش و اعتراض برخی بازیگران همراه شد. حالا بازیگران منتقد دست به کار شده و نسبت به اظهارات سلحشور اقامه دعوا کرده‌اند.

حجت الاسلام منصوری قاضی شعبه 9 دادسرای فرهنگ و رسانه اعلام کرد: «13 نفر از بازیگران زن سینمای ایران در رابطه با گفته های فرج الله سلحشور از وی در دادسرای فرهنگ و رسانه شکایت کرده‌اند. همچنین یک نویسنده مشهدی هم در مورد فیلمنامه یوسف پیامبر از فرج الله سلحشور شکایت کرده و گفته سلحشور فیلمنامه اش را از وی سرقت کرده که پرونده در حال بررسی است.»/خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
انحراف در سینمای ایران - فرج الله سلحشور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شكایت 13 بازیگر زن از فرج الله سلحشور


قاضی شعبه 9 دادسرای فرهنگ و رسانه از شكایت 13 بازیگر زن از فرج الله سلحشور خبر داد.

خبرگزاری مهر:  قاضی شعبه 9 دادسرای فرهنگ و رسانه از شكایت 13 بازیگر زن از فرج الله سلحشور خبر داد.

مهرماه سال گذشته فرج‌الله سلحشور با اشاره به برخی صحبت‌ها درباره حضور آنجلینا جولی در ایران و بازی در یک فیلم سینمایی گفت: هنرپیشه‌های زن ایران خودشان یک پا آنجلیانا جولی هستند و سینمای ایران باید هم برای ادامه فعالیت خود فاحشه بین‌المللی بیاورد.

 این گفته ها زیاد به مزاق بازیگران زن سینمای ایران خوش نیامد و برخی مصاحبه ها و پاسخ ها به كارگردان سینمای ایران منتشر شد. حالا بازیگران منتقد دست به كار شده و نسبت به اظهارات سلحشور اقامه دعوا كرده اند.


حجت الاسلام منصوری اعلام كرد: 13 نفر از بازیگران زن سینمای ایران نسبت به گفته های سلحشور از وی در دادسرای فرهنگ و رسانه شكایت كرده اند.

 همچنین یك نویسنده مشهدی هم در مورد فیلمنامه یوسف پیامبر از فرج الله سلحشور شكایت كرده و گفته: سلحشور فیلمنامه اش را از وی سرقت كرده كه پرونده در حال بررسی است.