فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

شکایت دختر «پل واکر» از کمپانی «پورشه»



اخبار,اخبار فرهنگی , پل واکر

شکایت دختر «پل واکر» از کمپانی «پورشه»«میدو رین واکر» دختر «پل واکر» بازیگر فقید مجموعه فیلم‌های «سریع و خشن» قصد دارد از کمپانی اتومبیل سازی «پورشه» بدلیل مقصر بودن در مرگ پدرش شکایت کند. 

دوسال پیش «پل واکر» در حالی که فیلم «سریع و خشن 7» در نیمه فیلمبرداری بود، در 30 نوامبر 2013 و در یک سانحه رانندگی درگذشت، اما حالا «میدو رین واکر» دختر او که کمپانی پورشه را در مرگ پدرش بی تقصیر نمی‌داند قصد دارد از این کمپانی معروف خودروسازی بدلیل اشکالات فراوان در طراحی و ساخت شکایت کند.
 
او معتقد است خودروی پورشه مدل «کاررار جی.تی» که پدرش در هنگام سانحه بر آن سوار بوده است دارای سیستم کنترل پایداری نبوده که بتواند پس از تصادف مانع از بروز آتش سوزی شود.


تصادف پل واکر در سال 2013

اخبار,اخبار فرهنگی , پل واکر

 
پس از اینکه «پل واکر»، یکی از بازیگران کلیدی مجموعه فیلم‌های «سریع و خشن» در اواخر سال 2013 میلادی و در یک سانحه رانندگی درگذشت، «جیمز وان»، کارگردان به همراه «کریس مورگان» فیلمنامه‌نویس با ایجاد تغییراتی در فیلمنامه و استفاده از صحنه‌هایی که از بازی وی به جا مانده شرایط ادامه این مجموعه فیلم را فراهم می‌کنند و در بخشهایی نیز از برادر «پل واکر» استفاده شده است.
 
مرگ «پل واکر» در میانه فیلم «سریع و خشن 7» تاثیر قابل ملاحظه‌ای در فروش نهایی این فیلم داشت و این فیلم با فروش بیش از 1.5 میلیارد دلار یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های سال 2015 میلادی بوده است.
 
«وین دیزل» بازیگر مجموعه فیلم‌های اکشن و هیجانی «سریع و خشن» نیز اعلام کرده قصد دارد یک سه گانه جدید از این سری فیلم را به عنوان آخرین قسمت‌های این مجموعه تهیه‌کنندگی کند.
 
تا به امروز مجموع فروش هفت قسمت ساخته شده از اکشن «سریع وخشن » به بیش 3.9 میلیارد دلار رسیده است تا این فیلم یکی از موفق‌ترین سری فیلم‌های تاریخ سینما نام بگیرد.

 

اخبار فرهنگی - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
شکایت دختر پل واکر از شرکت پورشه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش کمپانی پورشه به شکایت دختر پل واکر



اخبار,اخبار فرهنگی,پورشه

شرکت خودروسازی پورشه ادعاهای مطرح شده از سوی میدو واکر را نپذیرفت.»

شرکت خودروسازی آلمانی پورشه در پاسخ به شکایت دختر بازیگر سری فیلم‌های «سریع و خشگمین» اعلام کرد در قبال حادثه سال ۲۰۱۳ که منجر به مرگ پل واکر شد، هیچ‌گونه مسئولیتی را نخواهد پذیرفت.

در بیانیه شرکت پورشه آمده است : «چنانچه پیش از این نیز اعلام کرده‌ایم، این که شخصی در خودروهای ساخت شرکت ما آسیب ببیند برای ما دردناک است. اما در این مورد گزارش مقامات مسئول به خوبی نشان‌دهنده این است که دلیل اصلی این تصادف رانندگی بی‌احتیاط و سرعت بالا بوده است.»

پل واکر سال ۲۰۱۳ در ۴۰ سالگی سوار بر پورشه کاررای خود تصادف کرد و کشته شد. در این تصادف دوست واکر رانندگی ماشین را برعهده داشت و هر دو سرنشین خودرو کشته شدند. در آن زمان واکر در حال بازی در قسمت هفتم فیلم «سریع وخشمگین» بود.

میدو واکر در شکایت نامه خود ادعا کرده که سیستم پایداری این مدل از خودروهای پورشه ایراد دارد. او در شکایت خود مدارک ارائه شده توسط پلیس درباره سرعت خودرو را نیز مورد سوال قرار داده است. پلیس لس‌آنجلس، مارس سال ۲۰۱۴ اعلام کرد که علت اصلی تصادف سرعت غیرمجاز بوده است.

«سریع و خشمگین ۷» با نقش‌آفرینی وین دیزل و پل واکر بیش از ۱٫۵ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش داشته است.

اخبار فرهنگی - خبر آنلاین