فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

«شکاف برفی» بین سازندگان آن فاصله انداخت+تصاویر



«شکاف برفی» بین سازندگان آن فاصله انداخت+تصاویر

تصمیم تهیه‌کننده فیلم «شکاف برفی» برای کوتاه کردن 20 دقیقه از آن، باعث اعتراض کارگردان شده است.

هاروی وینستن , سینمای هالیوود

 در حالی که «هاروی وینستن» تهیه‌کننده «شکاف برفی» می‌گوید این فیلم برای نمایش عمومی باید کوتاه شود، جون هو بونگ کارگردان فیلم می‌گوید «شکاف برفی» باید به صورت کامل اکران عمومی شود.

 

این درام دلهره‌آور اجتماعی اولین فیلم انگلیسی‌زبان این فیلم‌ساز آسیایی‌تبار است و هنوز زمانی برای نمایش عمومی آن در آمریکای شمالی اعلام و تعیین نشده است.

 

روز گذشته هاروی وینستن اعلام کرد برای ارتباط بیشتر و بهتر تماشاگران آمریکایی با فیلم «شکاف برفی» روی تصمیم گرفته آن را حدود 20 دقیقه کوتاه کند.
 

شرکت فیلم‌سازی وینستن از جون هو بونگ خواسته کار کوتاه کردن فیلم را خودش به عهده بگیرد و پس از بازبینی دوباره آن، صحنه‌های مورد نظر را کوتاه کند.
 

هاروی وینستن می‌گوید تماشاگران آمریکایی تفاوت‌های زیادی با تماشاگران سینما در کره جنوبی دارند و فیلم جون هو بونگ باید با این نکته را مورد توجه قرار دهد.

 

هاروی وینستن , سینمای هالیوود

 

«شکاف برفی» قبل از نمایش عمومی در آمریکای شمالی، در کره جنوبی به روی پرده سینماها  رفته است. این فیلم که چند  روز قبل در این کشور به نمایش عمومی در آمد، طی 5 روز اول نمایش حدود 22 میلیون دلار فروش کرده است. نسخه‌ای که در کره جنوبی اکران عمومی ‌شده به صورت کامل و بدون حذف هیچ صحنه‌ای از آن بوده است.

 

جون هو بونگ حاضر به کوتاه کردن فیلم نشده و گفته صد در صد با انجام تغییرات و کوتاه کردن آن مخالف است.

 

این فیلم‌ساز می‌گوید کوتاه کردن فیلم باعث محدود شدن کاراکترهای اصلی آن می‌شود و نمی‌گذارد جزئیات مربوط به این کاراکترها به اطلاع تماشاگران برسد.این در حالی است که شخصیت پردازی فیلم، یکی از اصلی ترین بخش های آن است.

 

او عقیده دارد کوتاه شدن 20 دقیقه از «شکاف برفی» آن را تبدیل به یک کار اکشن می‌کند و از حالت اجتماعی و درامی که اکنون دارد در می‌آورد.

 

کریس ایوانز بازیگر نقش ابرقهرمان کاپیتان آمریکا در کنار جان هارت، جمی بل، تیلدا سوینسن، اد هریس و اوکتاویا اسپنسر نقش‌های اصلی فیلم جون هو بونگ را بازی کرده‌اند.

 

هاروی وینستن , سینمای هالیوود

 

قصه فیلم در آینده‌ای نزدیک و پس از وقوع یک جنگ هسته‌ای رخ می‌دهد که در آن بخش مهمی از کره زمین از بین رفته و عصر یخی دوباره پدیدار شده است.
 

بازماندگان این فاجعه بزرگ در یک قطار زندگی می‌کنند که با نام شکاف برفی شناخته می‌شود. آن‌ها تلاش دارند جان خود را نجات داده و به یک منطقه امن بروند.

 

هاروی وینستن , سینمای هالیوود


منبع:cinemakhabar.ir


ویدیو مرتبط :
پدیده عجیب شکاف در آسمان (شکاف آسمانی)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیغام عاشقانه داغ با مجسمه برفی سرد!+ تصاویر



پیغام عاشقانه داغ با مجسمه برفی سرد!+ تصاویر

عشق را به هر نحو که ادا کنی همان عشق همیشه تازه و زیباست؛ اما مردی ناشنوا نحوه جدیدی برای ابراز عشق خود پیدا کرده است.

 



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

به گزارش روزگارنو، جسی گاردنر در صفحه فیسبوک خود نوشت: چند روز پیش دیدم همسایه ما که مردی ناشنوا است دارد با برف ها چیزی می سازد. اولش فکر کردم یک آدم برفی است؛ اما دیروز که او شاهکار خود را به پایان رساند با اثر عجیبی روبرو شدم که احتمالا پیغامی عاشقانه است.

به گفته وی، این نماد، ممکن است سوء تعبیر شود؛ ولی می توان آن را پیغامی عاشقانه تفسیر کرد. 

بنا بر این گزارش، این نماد در تگزاس، برای طرفداران یک تیم دانشگاهی، به معنای سروری و افتخار  است. همچنین می توانید اشتباه می شود برای نشان دادن یک عمل مبتذل در ایالات متحده.

در ایتالیا، گاهی اوقات مورد استفاده قرار می گیرد برای لعنت کسی و یا متهم داشتن یک همسر به بی وفایی. همچنین به عنوان نشانه ای از جشن در فوتبال استفاده می شود. در آرژانتین، برزیل، کوبا، ایتالیا، پرتغال، اسپانیا و اروگوئه هم برای توهین استفاده می شود.

 



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

برلوسکونی وقتی در سال 2002، پس از یک نشست داغ اروپایی در اسپانیا، این حرکت را انجام داد. هنگامی که از او در مورد این حرکت پرسیده شد، گفت: «قصد من فقط شوخی بود».

 



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

و این هم کاری که مربی پالرمو و دروازه بان سابق اینتر میلان والتر زنگا در آغاز سری آ ایتالیا مسابقات فوتبال در ورزشگاه سن سیرو در میلان انجام داد./روزگارنو