فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

شوخی جالب کامبیز دیرباز با چند ستاره زن سینما! +عکس



اخبار فرهنگی - شوخی جالب کامبیز دیرباز با چند ستاره زن سینما! +عکس

"کامبیز دیرباز" در صفحه شخصی اش در اینستاگرام این عکس را منتشر کرد و زیرش نوشت: باز باران با ترانه با گوهرهای فراوان! در این عکس باران کوثری، ترانه علیدوستی و گوهر خیراندیش را می بینید.

 

اخبار , اخبار فرهنگی,شوخی های کامبیز دیرباز با بازیگران زن,شوخی جالب کامبیز دیرباز


کامبیز دیرباز (۱۲ شهریور ۱۳۵۴ - تهران) فارغ‌التحصیل رشتهٔ بازیگری از دانشگاه هنر و معماری فعالیت کاری خود را در سال ۱۳۷۲ آغاز کرد. وی اصالت مازندرانی ( تنکابن ) دارد و فعالیت هنری رااز سال ۱۳۷۶ در تئاتر سیاوش خوانی شروع کرده. فعالیت سینمایی او از سال ۱۳۷۸ با حضور در فیلم دختران انتظار آغاز شد. او سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را در بیست و دومین دوره جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۸۲ برای بازی در فیلم دوئل احمد رضا درویش بدست آورد. 

 

اخبار فرهنگی - جام جم


ویدیو مرتبط :
در شب گلزنی همایون شجریان و کامبیز دیرباز/جام پر ستاره

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس یادگاری دو ستاره زن سینما ساعت 5 صبح در پارک وی



اخبار فرهنگی - عکس یادگاری دو ستاره زن سینما ساعت 5 صبح در پارک وی

نوازنده و خواننده پرانرژی موسیقی یعنی "امید حاجیلی" در ساعت ۵ صبح با دو ستاره زن سینمای ایران عکس یادگاری گرفتند.

 امید حاجیلی (زادهٔ ۲ مهر ۱۳۶۲)، نوازنده ساز ترومپت، خواننده سبک پاپ، تنظیم کننده و آهنگساز است. او تاکنون دو آلبوم " آلگرو و دارکوب " را منتشر کرده است.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,امید حاجیلی


حاجیلی در پستی که این عکس را منتشر کرده است نوشته: " دیشب که نه ٥:٣٠ صبح داشتم میرفتم سمت خونه ، دیدم زیر پل پارک وی بسته است و فیلم برداری... وایساده بودم دیدم ، دوستای قدیمیمن که... من که از دیدنشون خیلی خوشحال شدم ، امیدوارم اونا هم خوشحال شده باشن". حاجیلی فرصت را غنیمت شمرده و با پگاه آهنگرانی و باران کوثری در بامداد تهران عکس یادگاری گرفتند.

اخبار فرهنگی - جام جم