فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

شهلا ریاحی: سعی می کنم روحیه‌ام را حفظ کنم/ کمتر کسی از همکارانم به عیادتم می‌آیند



عکس شهلا ریاحی, سینما و تلویزیون

شهلا ریاحی: سعی می کنم روحیه‌ام را حفظ کنم/ کمتر کسی از همکارانم به عیادتم می‌آیند

بازیگر فیلم سینمایی «پرنده کوچک خوشبختی» که از عرصه بازیگری دور است، برای سینماگران آرزوی موفقیت کرد.

شهلا ریاحی درباره وضعیت جسمانی و روحیه خود به سوره سینما گفت: مدتی است کسالتم بیشتر شده و دائم سرگیجه دارم. اما سعی می‌کنم روحیه‌ام را حفظ کنم و به خودم می‌گویم باید حالم خوب باشد.

وی ادامه داد: هنرپیشه‌های سینما و تلویزیون به علت ارتباط نزدیکی که با مخاطبان دارند همواره مورد لطف مردم قرار می‌گیرند و مردم با آنها رابطه احساسی دارند. دوره ما گذشته است و خوشحالم که بازیگرانی مستعد به کار هستند.

ریاحی درباره ارتباطش با سینما و تلویزیون در این روزها گفت: من تا جایی که بتوانم از طریق تلویزیون برخی کارها را می‌بینم. کمتر کسی از همکارانم به عیادتم می‌آیند. راستش انتظاری هم از کسی ندارم، همین‌قدر که گاهی تلفنی احوالم را می‌پرسند و می‌پرسید من انرژی می‌گیرم. امیدوارم تمام مردم خصوصا اهالی سینما روزهای بسیار خوبی را در پیش داشته باشند.

شهلا ریاحی بازی در فیلم‌های سینمایی «گلنار»، «دلشدگان»، «بچه‌های طلاق»، «دو فیلم با یک بلیت» و مجموعه‌های مختلف را در کارنامه دارد و بیش از یک دهه است که در فیلمی مقابل دوربین نرفته است. 

/شبکه ایران


ویدیو مرتبط :
شهلا ریاحی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اندوه بی پایان شهلا ریاحی!+عکس



شهلا ریاحی بر سر مزار همسر مرحومش اسماعیل ریاحی اندوهگین تر از هر کس دیگری بود.اندوهی که بعد از گذشت دو سال از مرگ شوهر همچنان با اوست!

شهلا ریاحی,عکس شهلا ریاحی

 

شهلا ریاحی,عکس شهلا ریاحی

 

منبع:inn.ir