فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

شهاب حسینی بر اثر حمله قلبی بستری شد



اخبار , اخبار فرهنگی , شهاب حسینی

اخبار فرهنگی - شهاب حسینی بر اثر حمله قلبی بستری شد

سید شهاب الدین حسینی تنکابنی بازیگر سینما ، تئاترو تلویزیون که همگان او را ˈ شهاب حسینی ˈ می شناسند ، شامگاه گذشته (سه شنبه ) در بیمارستانی در تهران بستری شد .

سید شهاب الدین حسینی تنکابنی بازیگر سینما ، تئاترو تلویزیون که همگان او را ˈ شهاب حسینی ˈ می شناسند ، شامگاه گذشته (سه شنبه ) در بیمارستانی در تهران بستری شد .

حسینی به علت سکته قلبی بستری شده است .

وی به نقل از پزشک معالج او گفت که حال عمومی حسینی رضایت بخش است و هم اکنون در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان بستری است.

 

حسینی۴۱ ساله تاکنون در بیش از ۴۰ اثر سینمایی ایفای نقش کرده است که از آن جمله می توان به ˈهیس دخترها فریاد نمی زنند ˈ ، جدایی نادر از سیمین ، ساکن طبقه وسط ، پنج ستاره ، تعبیر خواب ، آشغال های دوست داشتنی ، سوپر استار ، درباره الی ، پس از باران ، کلاه قرمزی ، مهیا و .... اشاره کرد .

 

کارگردانی در برخی اثرهای سینمایی همچون ساکن طبقه وسط ، بازیگری نقش در تلویزیون و تئاتر نیز درکارنامه حسینی قراردارد . 

اخبار فرهنگی - سینما خبر


ویدیو مرتبط :
الهام چرخنده به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان بستری شد!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تکذیب خبر سکته قلبی شهاب حسینی



اخبار , اخبار فرهنگی , شهاب حسینی

اخبار فرهنگی  - تکذیب خبر سکته قلبی شهاب حسینی

محمد هادی کریمی از دوستان و همکاران شهاب حسینی در پروژه سینمایی «طبقه وسط» درباره آخرین وضعیت سلامت این بازیگر سینما که در خبرها آمده به دلیل سکته قلبی در بیمارستان بستری شده است، توضیح داد.

محمد هادی کریمی کارگردان و تهیه کننده سینما در گفت وگو با  مهر با تکذیب خبر سکته شهاب حسینی بازیگر سینما و تلویزیون گفت: شهاب حسینی این روزها به دلیل فشار کاری زیادی که داشت، کمی احساس خستگی و بی‌حالی می کرد و همین مساله سبب شد تا چند روزی را در بیمارستان بستری شود تا شرایط جسمی او به حد نرمال برسد.

 

وی تاکید کرد: شهاب حسینی دچار سکته قلبی نکرده و من روز گذشته به دیدن او در بیمارستان رفتم و خوشبختانه در شرایط جسمی مناسبی قرار داشت. او در حال حاضر در بیمارستان فوق‌تخصصی بستری است و بزودی مرخص خواهد شد.

 

کریمی در پایان تاکید کرد: شهاب حسینی نیاز داشت تا در بیمارستان بستری شود و بررسی های لازم را برای وضعیت فیزیکی‌اش داشته باشد.

 

یاداور می شود؛ یکی از رسانه های کشور، صبح امروز اخباری را مبنی بر سکته قلبی شهاب حسینی بازیگر سینما و تلویزیون منتشر کرده بود.


شهاب حسینی این روزها مشغول آخرین مراحل کارگردانی پروژه سینمایی «طبقه وسط» است. این فیلم با فیلمنامه محمد هادی کریمی ساخته می‌شود و او نقشی هم در این اثر دارد.
اخبار فرهنگی - مهر